Gå til innhold

Ville du følt deg som en taper?

Anbefalte innlegg

Gjest Motløs ja
Skrevet

Ja si det.....vet ikke helt. Har vel sikkert ganske enkelt fordommer!

De jeg har opplevd av praktikanter fra aetat og folk som går på kurs på aetat har ikke akkurat vært de skarpeste knivene i skuffen eller med det største engasjemenetet. (men nå skal det sies at jeg ikke har opplevd mange!).

De jeg kjenner til som derimot er mer engasjert og -vil- ha jobb(vil omskolere seg), de kaster seg rundt å studerer, de driter i kurs og sånn.

Vet ikke jeg, mest fordommer! Trist og synd. :(

takk for den!

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

hehe, skulle sendt inn forslag på det ja, fått til en parodi på borettslaget ;)

ja ikke til å stikke under en stol at jeg får trening i å lukke ørene :)

Keep going! Og lykke til.

Verden er et sted man kan utvikle seg. Stakkars de som ikke har skjønt det.

:-)

petter smart
Skrevet

Jeg tenkte sånn helt til jeg snakket med flere kjente som hadde vært på slike kurs.

Det er nok en overvekt av tapere, men mange som av ulike legitime grunner ikke får jobb på egenhånd. Med feil type utdanning kan en slite med å få jobb i dag.

Men det er nok en viss fare for at arbeidsgivere tolker slike kurs negativt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...