Gå til innhold

sur mann vs taus mann..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når mannfolket mitt er sur, er han også taus, det er sånn jeg oppdager at han er sur. Så ja takk, begge deler, eller tror heller jeg sier nei takk, ingen av delene.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Jeg synes at sure menn er det verste. Tause menn er verre enn sure menn. Sure sokker er verre enn alt :(

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Jeg synes at sure menn er det verste. Tause menn er verre enn sure menn. Sure sokker er verre enn alt :(

Men må innrømme at sure menn kan ligne på sure menn da, lukter like ille :D

Gjest Lucy Lou
Skrevet

Men må innrømme at sure menn kan ligne på sure menn da, lukter like ille :D

Sure menn og sure sokker altså var det jeg mente:O

Skrevet

en sur mann viser jo ofte hva han mener da.. mens en taus driver terror?

Skrevet

Sur man tror jeg. Synes det er ubehagelig når man er taus.

Vet ikke hva han tenker og føler. Vil heller at han skal skjelle meg ut eller virke pottesur ovenfor meg, så vet jeg ihvertfall hvordan han har det.

Gjest Lucy Lou
Skrevet

en sur mann viser jo ofte hva han mener da.. mens en taus driver terror?

En taus mann kan være en psykopat som driver terror ja, det har du helt rett i. Finnes mange tause menn som som er tause bare for å drive terror..

Gjest god helg
Skrevet

Sur, for det er kjipt om han er taus og vi ikke får snakket.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

En taus mann kan være en psykopat som driver terror ja, det har du helt rett i. Finnes mange tause menn som som er tause bare for å drive terror..

Eller det kan være en person som ikke er så flink til å vise følelsene sine. Altså en mer undertrykt type.

Utrolig frustrerende i hvert fall, å bli avvist med taushet.

Gjest Stressless
Skrevet

Det er sikkert en grunn til at han er sur, f.eks. at han måleve sammen med deg. Kommunikasjon er løsningen.

god helg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

En taus mann må jo være best. Han kan være taus fordi han har mye å tenke på, eller er dypt konsentrert.

En sur mann kan ødelegge hele stemningen i et hus.

Gjest Shira12
Skrevet

Sur mann velger jeg. Da har jeg noe og forholde meg til, og vi kan prate, krangle, surmule og tilslutt løse problemet.

En taus mann skremmer meg litt, da vet jeg ikke helt hvor jeg har han, og om han er sur, sint, lei seg osv.

Har kanskje noe med at jeg selv ikke er en taus type, men en person som viser mine følelser og sinnsteming.

Gjest fridalida
Skrevet

En sur mann, eller en sur taus mann ? Eller en generelt sur mann vs en generelt taus mann?

Jeg velger heller en som ofte er taus enn en som ofte er sur. Men jeg velger heller en åpent sur enn en taus sur mann.

Skrevet

Heller en taus enn en sur mann. Det er godt å kunne være tause i samme rom av og til, men det er jaggu meg ikke kjekt å være i samme rom som sure folk.

Gjest anonym her for anledningen
Skrevet

Min søster var gift med en som hadde en bipolar lidelse. I "ned" periodene hans satt han taus hele tiden. Snakket ikke med søsteren min på opp mot en måned. _Det_ var slitsomt, det.

Nå er de skilt, og min søster er sammen med en annen - og plutselig har jeg fått den "gode, gamle" blide og sprudlende søstra mi tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...