Gå til innhold

Skal jeg prøve Bailine?

Anbefalte innlegg

Gjest Fat and soon its summer
Skrevet

Pokker så vanskelig å slanke seg når man har en stressa jobb. Men søkte her på dol om flere som hadde prøvd bailine med hell. Og at den gode effekten hadde gitt god motivasjon til fortsettelse av slanking. Det frister jo meget og med en BMI på 34 er det jo mye som kan strammes opp. Tenker da selvfølgelig at etter Bailine bør man begynne med å ta styrketrening, for å fortsette.

Har før hørt at det som forsvinner med Bailine, kommer raskt på igjen etterpå. Men hvis man da begynner å trene styrketrening burde det jo gå.

Hvorfor ikke trene styrketrening med en gang? Har det supertravelt de førstkommende ukene, og orker ikke flere MÅ GJØRES som jeg ikke har energi til.

Noen som har erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Gjest god helg
Skrevet

Jeg tror bailine også gir kostholdsveiledning. Alene er det nok ikke nok med bare bailine.

Gjest Bailine likevel
Skrevet

Jeg går på Bailine for å styrke ryggen og har god effekt på akkurat dette. Men jeg har IKKE gått ned en eneste cm eller forandret en millimeter på figuren på de to-tre månedene jeg har gått regelmessig. Så du må likevel trene og endre kostholdet for å få effekt, og da spørs det jo om Bailinetimene er verdt pengene.

Gjest Fat and soon its summer
Skrevet

Tror heller jeg kjøper meg en vibroplate til 3000. Den har jeg ihvertfall mer enn 10 ganger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...