Gå til innhold

Dette gjorde min sambo

Anbefalte innlegg

Gjest hva er din mening?
Skrevet

En dag gikk jeg inn på mobilen til min samboer for å... ja snoke litt. Da så jeg at han hadde noen meldinger i utboks til ei jente(sjekka nummeret). Han hadde skrevet ganske på kanten sms. Noe greier med "er fingrene dine rundt boka di eller har jeg dårlig fantasi". Han skrev også et par stykker i samme kategori. De første og siste meldingene han skrev til henne er tydeligvis slettet.

Dagen dette skjedde(for ca en uke siden) fortalte han meg at noen hadde sendt han en melding som var feilsendt. Snokingen min skjedde to dager senere og da fant jeg ut at han hadde starta å flørte med hun her som hadde sendt feil melding. Hallo... flørte slik med en villt fremmed?? Følte meg ganske knust fordi i starten av forholdet vårt fikk han laaaaaaangt over kanten sms fra ei som skrev hun onanerte og greier. Han holdt kontakta med henne i over flere måneder(kun over sms).

Den første sms-episoden er fem år siden, men den sitter i hjerterota enda.

Hva hadde du følt om din mann/kone/samboer hadde gjort noe slikt?

Jeg føler tvil og forvirring. Orker ikke å sitte barnevakt for en mann på 40 år slik at han ikke sender slike sms.

Han sa som sitt forsvar at han bare gjorde dette for å kødde og flørte litt og at han avsluttet i tide og sa han hadde samboer. Hmm...skal jeg tro på det da.

Jaja...

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt dritsur, det er helt sikkert. Men jeg tror jeg hadde nøyd meg med å være sur så han merket det en liten stund, og så ferdig med det.

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det, det er helt klart!

Jeg synes kanskje snokinga i mobilen er verst jeg...

Egentlig er det til pass for deg å gå å lure på hva som skjer når du leser andres meldinger.

Gjest Stressless
Skrevet

Sjalusisnoking. Hold deg unna han sine SMS. det er frekt å lese for deretter å fantasere og tro ting. Å flørte på sms er noe som holder liv i oss med ei sjalu, trøtt kjærring hjemme.

Skrevet

Min samboer har gjort dette lenge. Nå sletter han meldinger og samtalelogger fra mobil. Liker det absolutt ikke!

Skrevet

Hva i all verden gjorde du inne på hans mobil????

Jeg hadde blitt dritforbannet om noen hadde snoket på min telefon.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Man snoker ikke på andres mobil, ikke på vilkår!

Kvinnen med utopiene
Skrevet

Egentlig er det til pass for deg å gå å lure på hva som skjer når du leser andres meldinger.

Ok, så er det ikke kult å snoke, men hvordan kan du synes at det er trådstarter som sitter med feilen når han er den som flørter med andre bak hennes rygg?

Gjest hva er din mening?
Skrevet

Jeg leste ikke meldinger fra hans kamerater og familie. Jeg kikket utelukkende etter noe "muffens". Det gjorde jeg siden han har gått over streken med sms til ei dame tidligere...

Gjest hva er din mening?
Skrevet

Sjalusisnoking. Hold deg unna han sine SMS. det er frekt å lese for deretter å fantasere og tro ting. Å flørte på sms er noe som holder liv i oss med ei sjalu, trøtt kjærring hjemme.

Jeg er verken sjalu eller ei trøtt kjerring. Jeg er ti år yngre enn han og betraktelig sprekere enn han.

Å gå bak ryggen på noen med andre damer er råttent uansett.

Kanskje kjerringa di er trøtt p.g.a. deg? Ikke rart hvis ho har fått greie på at du flørter bak hennes rygg.

Skrevet

Du gjorde det helt rette. Dette bør du konfrontere han grundig med.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er galt i å titte på samboerens telefon?

Som en psykiater på TV sa:

Those who has nothing to hide, hides nothing.

Her i huset er ingenting hemmlig. Samme mailadresse, og samme msn med hans kompier og mine venninder.

Jeg gidder ikke å lese hans meldinger, for han sier alltid hvem det er fra uten at jeg spør.

Jeg syns det er helt legitimt av trådstarter å kikke gjennom samboerens telefon hvis du er nyskjerrig.

Og jeg syns det var langt over grensen det HAN gjorde. Mye værre enn å lese en sms eller to.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Her i huset er ingenting hemmlig. Samme mailadresse, og samme msn med hans kompier og mine venninder.

Jeg gidder ikke å lese hans meldinger, for han sier alltid hvem det er fra uten at jeg spør.

Jeg syns det er helt legitimt av trådstarter å kikke gjennom samboerens telefon hvis du er nyskjerrig.

Og jeg syns det var langt over grensen det HAN gjorde. Mye værre enn å lese en sms eller to.

Noen mennesker er ganske enkelt mer private enn andre. Selv om de ikke har noe å skjule så føler de seg ikke komfortable med å dele 100% på alt. Dette syns jeg faktisk man skal respektere.

Skrevet

Høres kjempegreit ut sånn osm dere har det!

Måtte det ha vært flere av dere

Skrevet

Er man samboere eller gift så går man ikke rundt å har hemmeligheter og mitt og ditt.

Synes ikke sånne forhold er verdt å leve i jeg.

Hva gjør det om samboer ser hva du har i/på veska,pungen,lommene,data'n eller mobilen?

Ærlighet og åpenhet varer lengst.

Skrevet

Ok, så er det ikke kult å snoke, men hvordan kan du synes at det er trådstarter som sitter med feilen når han er den som flørter med andre bak hennes rygg?

fordi, mange meldinger på min mobil kan fort misforståes som flørtemeldinger dersom man tar dem ut av en sammenheng.

De er sendt til MEG og ikke til snokere, og har kanskje en helt annen mening enn den som oppfattes av andre som leser den.

Dessuten er det private meldinger som kommer til en mobiltelefon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...