cecily Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Har bestilt en pakke som kommer med postoppkrav. Da betaler jeg for frakt og alt når jeg henter på posten, ikke sant? Er det noen kjipe gebyrer jeg skal regne med? 0 Siter
Gyda Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Ja, du betaler for frakta. I tllegg så kommer det på et postoppkravsgebyr. 0 Siter
cecily Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Ja, du betaler for frakta. I tllegg så kommer det på et postoppkravsgebyr. Hvor mye er det på ca? En femtilapp? 0 Siter
Gyda Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hvor mye er det på ca? En femtilapp? Vet ikke, men en femtilapp høres ikke så gæli ut. Sjekk på posten.no. Kanskje det står noe der? 0 Siter
Gjest Tante T. Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hvor mye er det på ca? En femtilapp? Meiner oppkravsgebyret er på 70,-kr. 0 Siter
cecily Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Vet ikke, men en femtilapp høres ikke så gæli ut. Sjekk på posten.no. Kanskje det står noe der? http://www.posten.no/Posten/Pages/SearchResult.aspx?chan=%2fChannels%2fPortal%2f&key=postoppkrav Da vil vogna koste like rundt tre tusenlapper. Storfornøyd, selv med gebyr og porto. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 http://www.posten.no/Posten/Pages/SearchResult.aspx?chan=%2fChannels%2fPortal%2f&key=postoppkrav Da vil vogna koste like rundt tre tusenlapper. Storfornøyd, selv med gebyr og porto. Se der, ja! Og da får du vogna du ønsker deg også? Strålende! 0 Siter
cecily Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Se der, ja! Og da får du vogna du ønsker deg også? Strålende! Glimrende, intet mindre. For en råflaks! Hadde vi ventet til egentlig tid for vognkjøp, så ville den være så og si umulig å få tak i ny. Og til og med spare minst 2500,- selv inkludert porto og gebyrer - fantastisk. Dette kjøpet likte jeg. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Glimrende, intet mindre. For en råflaks! Hadde vi ventet til egentlig tid for vognkjøp, så ville den være så og si umulig å få tak i ny. Og til og med spare minst 2500,- selv inkludert porto og gebyrer - fantastisk. Dette kjøpet likte jeg. Helt klart. Dette kjøpet kan du være virkelig stolt av! (Og tenk deg når det lille som skal oppi kommer ... *sukk*) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.