Gå til innhold

Noen som har erfaringer med bryst-tape?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om at det finnes en eller annen form for bryst-tape som en kan bruke i stedet ofr bh når en ikke vil ha stropper noe sted. Er det noen som har prøvd disse, og fungerer de? Vondt?? Hvor kjøpes de?

Skrevet

Ingen som svarer her jo....

Pupper er gjerne mer blikkfang...?

Gjest laskhdkjshgkfdj
Skrevet

Kommer an på bryst str og form, om det funker. ondt? nei.

Skrevet

Tja, jeg brukte dette da jeg giftet meg for 15 år siden, var ikke så lekkert med BH under brudekjolen.

Det var en varm dag, jeg svettet, og puppene mine er ganske store. Resultatet var at tapen løsnet og samlet seg i en klump mellom puppene. Virkelig lekkert.

Nå kan det jo hende tapen og fasongen har blitt bedre de siste årene, da. Jeg har ikke prøvd den siden.

Skrevet

Det kan kjøpes i undertøysbutikker. Jeg så en test på TV hvor noen tenåringsjenter prøvde det ut, og de likte det ikke. Men jeg ville prøvd.

Gjest husk å ta dem av:)
Skrevet

funket fint på meg, men så trenger ikke jeg bh i utgangspunktet. Var mest for å unngå stive brystvorter i miusgrader under en tynntynn kjole. Og alt gikk bra til jeg havnet i seng med en jeg hadde arbeidet hardt for å få over lengre tid. Av med kjolen, masse klåing og så....du skulle ha sett ansisktutrykket hans "hva faen er det der??!!" Ikke så sexy nei.....

Gjest Persille
Skrevet

Nei, det gjør ikke vondt, og nei, det funker ikke.

Gjest srtg
Skrevet

funket fint på meg, men så trenger ikke jeg bh i utgangspunktet. Var mest for å unngå stive brystvorter i miusgrader under en tynntynn kjole. Og alt gikk bra til jeg havnet i seng med en jeg hadde arbeidet hardt for å få over lengre tid. Av med kjolen, masse klåing og så....du skulle ha sett ansisktutrykket hans "hva faen er det der??!!" Ikke så sexy nei.....

Ler*

Skal det ikke "holde oppe" liksom? støtte?

Liker ikke å gå uten bh, selv om jeg har små bryster

Gjest husk at da den av :)
Skrevet

Ler*

Skal det ikke "holde oppe" liksom? støtte?

Liker ikke å gå uten bh, selv om jeg har små bryster

Jo, er det som er meningen, men ettersom jeg egentlig ikke trenger noe støtte klistret jeg den bare litt lenger opp. Har nå funnet ut at det finnes egene små greier kun egnet for brystvortene. Men er helt enig - det å gå uten bh er forferdelig, så har holdt med til kjoler/topper egnet for BH ever since :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...