Gå til innhold

Folk som mater duer burde pryles

Anbefalte innlegg

Gjest sirikat
Skrevet

Hva i HELVETE får folk til å mate duer og måker??

Jeg som trodde jeg var glad i alle dyr, har nå begynt å hate duer intest. Og jeg som alltid har vært imot fysisk avstraffelse har nå begynt å fantasere om kinesisk vanntortur på naboen..

Hva tror dere er mest effektivt for å holde de jævla duene unna _vinduskarmen_, klorin eller salmiakk? Eller begge deler :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier sikkert: det eneste jeg har å leve for er å mate duene!

For å holde dem unna må du spenne opp rustfrie tråder det de skal lande, eller montere s k duepinner eller legge ut en stripe med spesielt klissete masse spesielt til dette formålet.

Duepinnene er best tror jeg, men ikke så pent.

Skrevet

Det var jo både tv-program og skriverier i avisene for noen år siden og duematerne i Oslo. Et underlig folk, som nok fant meningen med livet.... Pryl er nok ikke løsningen, men litt faglig hjelp og støtte kunne nok noen av dem trenge.

Gjest sirikat
Skrevet

De sier sikkert: det eneste jeg har å leve for er å mate duene!

For å holde dem unna må du spenne opp rustfrie tråder det de skal lande, eller montere s k duepinner eller legge ut en stripe med spesielt klissete masse spesielt til dette formålet.

Duepinnene er best tror jeg, men ikke så pent.

Vanskelig å montere noe som helst på vinduskarmen...vil jo gjerne åpne vinduene av og til :)

Skal flytte fra duehelvete snart, så satser på at kjemikalier skal holde de unna i noen måneder.

Gjest sirikat
Skrevet

Det var jo både tv-program og skriverier i avisene for noen år siden og duematerne i Oslo. Et underlig folk, som nok fant meningen med livet.... Pryl er nok ikke løsningen, men litt faglig hjelp og støtte kunne nok noen av dem trenge.

Håper de får salmonella alle sammen...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Kanskje de er ensomme. Og dyr er jo ganske koselige, da. I bykjernen er det jo begrenset hva slags dyr man møter, så de har vel ikke så mange valg. Personlig ville jeg nok ha foretrukket ekorn og blåmeis.

Jeg synes det er helt i orden at folk mater fugler - så lenge det ikke er farlig. Hvis fugleinfluensaen blir en trussel også her til lands, er det kanskje på sin plass med noen tiltak.

Kanskje de stakkars ensomme menneskene skulle få noen elektroniske kjæledyr...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...