Gå til innhold

Idol igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest Songbokji
Skrevet

Uff så trist at favoritten Wisnu røk u!

Nå er det bare elendigheta igjen i Idol, ingenting å høre på lenger.

Jeg håper Vivian ryker ut neste gang, noe så flatt og kjedelig som henne skal man lete lenge etter.

Jeg synes hun synger likt hver gang, og passelig falskt.

Hvorfor hun får sånn skryt av dommerne skjønner ikke jeg, skjønner du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Nå er du urettferdig. Vivian er jo den som synger med mest dynamikk av alle, hun synger heller aldri "falskt" (det er faktisk litt negativt).

Wisnu synger 1 sjanger veldig bra. Problemet er bare at dette er verdens kjedeligste musikktype (nu-soul). Det er mer variasjon i en trekkspill-duo fra Hadeland.

Gjest Songbokji
Skrevet

Nå er du urettferdig. Vivian er jo den som synger med mest dynamikk av alle, hun synger heller aldri "falskt" (det er faktisk litt negativt).

Wisnu synger 1 sjanger veldig bra. Problemet er bare at dette er verdens kjedeligste musikktype (nu-soul). Det er mer variasjon i en trekkspill-duo fra Hadeland.

Nei jeg er ikke urettferdig, hun er regelrett kjedelig og synger noe falskt nesten hver gang. Til og med poden i huset her kommenterer hennes falske strofer.

Jeg synes hun synger klin likt hele tiden, sånn gospelkirkekjerringskjelvestemme som man blir fort lei av.

Håper hun ryker rett ut neste gang!

Skrevet

Ettersom både Ørjan og Wisnu nå er ute så har jeg nesten litt lyst til begynne å "beat for beat" igjen istedet. Jeg er "lei" både Vivian og Alex. Jonas er bra, men har liksom ikke noe sjarm.. Tror nesten jeg går for Marita jeg nå (men hun ryker vel neste gang :-((((

Skrevet

Nei jeg er ikke urettferdig, hun er regelrett kjedelig og synger noe falskt nesten hver gang. Til og med poden i huset her kommenterer hennes falske strofer.

Jeg synes hun synger klin likt hele tiden, sånn gospelkirkekjerringskjelvestemme som man blir fort lei av.

Det er jo ikke en kjeft i IDOL som _kan_ synge, da. Noen talenter er det åpenbart, men de har langt, langt igjen før de blir gode sangere. Og IDOL gjør neppe noe som fører til at de som har talent kommer noen vei i det lange løp.

"............................................"

Gjest Songbokji
Skrevet

Ettersom både Ørjan og Wisnu nå er ute så har jeg nesten litt lyst til begynne å "beat for beat" igjen istedet. Jeg er "lei" både Vivian og Alex. Jonas er bra, men har liksom ikke noe sjarm.. Tror nesten jeg går for Marita jeg nå (men hun ryker vel neste gang :-((((

Enig med deg, unntatt det at Marita ryker neste.

Men det er kansje ett fett, for de er kjedelige og middelmådige hele gjengen.

Det blir nok beat for beat på oss neste Fredag ja! ;)

Skrevet

Enig med deg, unntatt det at Marita ryker neste.

Men det er kansje ett fett, for de er kjedelige og middelmådige hele gjengen.

Det blir nok beat for beat på oss neste Fredag ja! ;)

Altså jeg håper ikke Marita ryker, men er "stygt" redd for det... Hun har uansett en mer spesiell stemme en Vivian, som er litt sånn " american"... (Nå er vel hele Idos strengt tatt det, men det er lang tmer spennedne med særegne artister) Husker såvist han der fra Stavanger som vant for noen år siden, han sang seg pent gjennom alle sanger, men fantes jo hverken særegen eller spesiell...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvem andre måtte i stolen i går?

Ingen kom i stolen. De sier bare hvem som går ut.

Gjest glaice
Skrevet

Ingen kom i stolen. De sier bare hvem som går ut.

ok, takk!

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Da er det enten arvelig, ellers så må dere justere TVen, for det der er feil.

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Det er jo ikke en kjeft i IDOL som _kan_ synge, da. Noen talenter er det åpenbart, men de har langt, langt igjen før de blir gode sangere. Og IDOL gjør neppe noe som fører til at de som har talent kommer noen vei i det lange løp.

Så du følger med, ja..

http://www.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=3011995

Fnis.

Gjest pruselius
Skrevet

Lenge leve NRK på fredager, gitt! Idol i år er så gørr kjedelig at selv ikke datteren min orker å se på.

Gjest Songbokji
Skrevet

Da er det enten arvelig, ellers så må dere justere TVen, for det der er feil.

Nei da, hun gneller faktisk mye falskt om du hører nøye etter.

Lytt nøye neste gang om du gidder å se på programmet, da hører du at hun bommer flere ganger.

Skrevet

*Knis*

Prozak da ;p

Jeg kan jo nesten ikke unngå å få med meg noe av tullet da. Men ikke mer enn at jeg får bekreftet det jeg mener om søppelet :-)

".............................................."

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg kan jo nesten ikke unngå å få med meg noe av tullet da. Men ikke mer enn at jeg får bekreftet det jeg mener om søppelet :-)

".............................................."

så grinete vi var i dag da. he he

Skrevet

så grinete vi var i dag da. he he

Jepp. Jeg er "grinete". Jeg pleier å være spesiellt påpasselig med å bruke smileys (:-) for å poengtere at jeg er skikkelig sur, og absolutt ikke mener noe humoristisk med det jeg sier...:-)

Min utfordring til deg: Hvis du forsøker å provosere, prøv hardere :-)

"............................................."

Skrevet

Nei da, hun gneller faktisk mye falskt om du hører nøye etter.

Lytt nøye neste gang om du gidder å se på programmet, da hører du at hun bommer flere ganger.

Nå aner ikke jeg hva/hvordan dette høres ut, men: De fleste "vanlige" folk - altså, folk uten noen musikalsk kompetanse eller så mye som et musikalsk ben i kroppen, tar stort sett feil når de snakker om at den og den synger falskt eller ikke. Enten hører de ikke at noe er falsk, eller de hører noe som skiller seg litt fra det aller mest vanlige, og tror det er falsk.

Uten å påstå at du er sånn eller sånn, selvfølgelig. Og jeg tviler ikke et sekund på at de aller fleste deltakerne i idol synger falskt rett som det er :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...