Gjest LOTUS78 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 1. Jonas 2. Aleksander 3. Vivian 4. Marita Hvilken rekkefølge tror du det blir? 0 Siter
Gjest Songbokji Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg vet rett og slett ikke, men jeg håper som sagt at kjedelige Vivian ryker ut neste gang. Ingen av de som er igjen er særskilt bra, og nå når favoritten Jonas sang som ei ku på Fredag så røk han også. Jeg tror Aleksander kan ha flaks og vinne, men ikke fordi han er god, men fordi han er best av de fire dårlige. Men han går nok fort i glemmeboka etter seieren, akkurat som Jorunn og Kjartan. 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg vet rett og slett ikke, men jeg håper som sagt at kjedelige Vivian ryker ut neste gang. Ingen av de som er igjen er særskilt bra, og nå når favoritten Jonas sang som ei ku på Fredag så røk han også. Jeg tror Aleksander kan ha flaks og vinne, men ikke fordi han er god, men fordi han er best av de fire dårlige. Men han går nok fort i glemmeboka etter seieren, akkurat som Jorunn og Kjartan. Det er visst veldig vanskelig å synge med storband, det kreves en del trening har jeg hørt. Jeg synest at Jonas har vært flink, bortsett fra fredag. Håper han kommer tilbake neste fredag. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 1. Jonas 2. Marita 3. Aleksander 4. Vivian 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg tror dessverre det er Vivian som vinner. Av de som er igjen håper jeg det er Jonas som vinner. Hadde håpet at det var Wisnu og Jonas som ville være i finalen, men slik ble det dessverre ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.