Gå til innhold

topp 4 idol

Anbefalte innlegg

Gjest LOTUS78
Skrevet

1. Jonas

2. Aleksander

3. Vivian

4. Marita

Hvilken rekkefølge tror du det blir?

Videoannonse
Annonse
Gjest Songbokji
Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke, men jeg håper som sagt at kjedelige Vivian ryker ut neste gang.

Ingen av de som er igjen er særskilt bra, og nå når favoritten Jonas sang som ei ku på Fredag så røk han også.

Jeg tror Aleksander kan ha flaks og vinne, men ikke fordi han er god, men fordi han er best av de fire dårlige.

Men han går nok fort i glemmeboka etter seieren, akkurat som Jorunn og Kjartan.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke, men jeg håper som sagt at kjedelige Vivian ryker ut neste gang.

Ingen av de som er igjen er særskilt bra, og nå når favoritten Jonas sang som ei ku på Fredag så røk han også.

Jeg tror Aleksander kan ha flaks og vinne, men ikke fordi han er god, men fordi han er best av de fire dårlige.

Men han går nok fort i glemmeboka etter seieren, akkurat som Jorunn og Kjartan.

Det er visst veldig vanskelig å synge med storband, det kreves en del trening har jeg hørt. Jeg synest at Jonas har vært flink, bortsett fra fredag. Håper han kommer tilbake neste fredag.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg tror dessverre det er Vivian som vinner.

Av de som er igjen håper jeg det er Jonas som vinner.

Hadde håpet at det var Wisnu og Jonas som ville være i finalen, men slik ble det dessverre ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...