Gjest Gledens dag! Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Jeg fikk på meg str s på bikbok i dag!! Måtte bare kjøpe da ja! Jeg er så glad så glad! (det var skjørt, med strikk, men likevel) 0 Siter
Gjest pølseskinn Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 HURRA! Heiser flagg på Mandag! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 En ting er å komme inn i det, en annen ting er å passe i det ;o) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 En ting er å komme inn i det, en annen ting er å passe i det ;o) Det samme tenkte jeg nylig da jeg såvidt kom inn i en bukse jeg prøvde 0 Siter
Gjest Gledens dag! Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 En ting er å komme inn i det, en annen ting er å passe i det ;o) Hadde ikke kjøpt om det ikke satt pent nei:P Veldig fint skjørt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hadde ikke kjøpt om det ikke satt pent nei:P Veldig fint skjørt. Grattis da! Har du gått ned mye? =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det samme tenkte jeg nylig da jeg såvidt kom inn i en bukse jeg prøvde He he..Har vært borti det der jeg og. Av og til kan det lønne seg å kjøpe en størrelse større ;o) 0 Siter
Gjest Gledens dag! Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Grattis da! Har du gått ned mye? =) Har aldri vært kjempe stor, men ble noen kilo for mye. Så det var godt å se at det har hjulpet å trene og spise sunnere:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Har aldri vært kjempe stor, men ble noen kilo for mye. Så det var godt å se at det har hjulpet å trene og spise sunnere:) Skjønner jeg godt!! Jeg vil og gå ned i vekt! *Lete etter selvdisiplin* 0 Siter
Gjest Gledens dag! Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Skjønner jeg godt!! Jeg vil og gå ned i vekt! *Lete etter selvdisiplin* Det er ikke så lett nei, men gud så godt når man ser resultater! Absolutt verdt slitet;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det er ikke så lett nei, men gud så godt når man ser resultater! Absolutt verdt slitet;) Hvordan har du slanket deg da? Har du noen tips? =) 0 Siter
Gjest Gledens dag! Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hvordan har du slanket deg da? Har du noen tips? =) Bevegd meg mer. Gått mange turer, trent på air walker noen ganger i uka, og spist mindre usunn mat. Men litt blir det;) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Bevegd meg mer. Gått mange turer, trent på air walker noen ganger i uka, og spist mindre usunn mat. Men litt blir det;) Okei.. Nesten det samme som jeg prøver å gjennomføre ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Fikk litt dårlig sammvittighet for måten jeg svarte deg på jeg nå....Jeg trodde du tullet pga innlegg tidligere om str på klær, men ser jo nå at du har slanket deg. Sorry! Kan ha noe med at jeg sitter her og ikke føler meg vel i det hele tatt, er nok derfor jeg har piggene ute ;-) Er jeg tilgitt? 0 Siter
Gjest Gledens dag! Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Fikk litt dårlig sammvittighet for måten jeg svarte deg på jeg nå....Jeg trodde du tullet pga innlegg tidligere om str på klær, men ser jo nå at du har slanket deg. Sorry! Kan ha noe med at jeg sitter her og ikke føler meg vel i det hele tatt, er nok derfor jeg har piggene ute ;-) Er jeg tilgitt? Ingen fare:) Jeg tok det ikke negativt:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Ingen fare:) Jeg tok det ikke negativt:) Bra ) Gleder meg til sommeren slik at jeg får beveget meg litt mer jeg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.