Gå til innhold

Får din kjære se i dine saker og ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd så ble jeg nysgjerrig.

Får din kjære se meldingene dine på mobilen,msn,se i veska,pengepungen osv?

Kaller du det snoking og blir lyn forbanna eller er det greit?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

5

• Mista nikket

1

• puttelull

1

• Prozak

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig ikke funnet meg i det om hun hadde snoket i meldingene mine, e-post kassen etc. Og jeg ville aldri gjort noe slikt selv. Jeg har ikke noe å skjule, men det er et prinsipp om privatliv - selv i et forhold.

"............................................"

Gjest Mei da
Skrevet

Mannen får se alt, vi har ingen hemmeligheter for hverandre!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg hadde blitt mildt sagt forbauset om min mann skulle ha tittet i veska eller lommeboka mi? Hva i all verden skulle interessere han der?

Om han mangler kontanter så spør han meg, han forsyner seg ikke selv.

SMS, MSN, email og privat post er privat, så det lar vi partneren ha i fred selv om vi ikke har noe å skjule.

Vi har rett på våre private soner selv om vi er gift.

Gjest glaice
Skrevet

Vi går i hverandres lommebok hvis vi trenger det, samme med mobilen, har ikke noe å skjule.

Samme med mail, og den som henter posten åpner opp, samme hvem det er til.

Men det er ikke alltid jeg liker hvis han leser over skuldra mi når jeg skriver her på dol...

Skrevet

Vi går i hverandres lommebok hvis vi trenger det, samme med mobilen, har ikke noe å skjule.

Samme med mail, og den som henter posten åpner opp, samme hvem det er til.

Men det er ikke alltid jeg liker hvis han leser over skuldra mi når jeg skriver her på dol...

hehe den dol skrivinga kan diskuteres ja.

Mista nikket
Skrevet

Har mulighet i full åpenhet å se alt, men gidder ikke.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, vi FÅR se hverandres private mobile, vesker pengebøker etc. Ingen sure miner fra partneren.

Men ingen av oss GJØR det.

Skrevet

Jeg får se meldinger min kjære mottar, han får se meldinger/mailer jeg får, hvis det er av interesse for ham. Vi går i hverandres lommebøker hvis vi må, hanf år hente lommeboka mi i veska mi, men alt dette er kun med tillatelse fra den andre! JEg tar ikke mobilen hans og sjekker meldingene han har fått/sendt, uten at han vet det, nei!

Det blir som med dagbøker/brev, det!

Jeg får dårlig samvittighet om jeg åpner strømregninga som kommer i hans navn, til og med! Selv om den er til oss begge, på en måte!

JEg har ingenting å skjule, det har ikke han heller, derfor blir jeg ikke fly forbanna om det skjer at han ser på mobilen min, men det skjer bare ikke!;-)

Skrevet

Så klart min kjære får se i mine ting! Har alldeles ikke noe å skjule, og det har ikke han heller. Derfor kan jeg også se i hans ting.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det får han. Men er sjeldent han gjør det. Det vil vel egentlig si aldri. Han har ikke særlig int. av det, tror jeg ;o)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det har aldri vært noen aktuell problemstilling. Jeg tror han er helt uinteressert i de tingene der, og jeg har aldri heller bekymret meg for at han skal gå i mine ting.

Hvis han skulle gjøre det, kan jeg aldri tenke meg at det var for å snoke. Hvis han fx trengte et tlf.nr som jeg har lagret på min mobil, ville jeg nok ikke heve et øyebryn hvis han "tok seg til rette" for å finne det.

Men hvis jeg kom over ham og han skulle snoke i noe, og det var tydelig at det skulle skje i det skjulte, så ville jeg nok begynne å lure på hva han var ute etter. Da hadde jeg kanskje blitt litt skeptisk.

Skrevet

Vi har mulighet til å titte i den andres saker, men ingen av oss gjør det. Skulle vi ha behov for å bruke den andres mobil, hente penger fra den andres lommebok osv, så spør vi først.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

hehe den dol skrivinga kan diskuteres ja.

Jeg synes faktisk det er litt artig hvis gubben en gang imellom interesserer seg for det jeg skriver her... Og det hender jeg involverer ham i noe jeg synes er morsomt.

Men i utgangspunktet er han totalt uinteressert i DOL, gitt...

*sukk!*

amerikafareren
Skrevet

Min eksmann mente at han hadde rett til å rote i mine ting, og ble nysgjerrig på hva jeg skjulte for ham når jeg ba ham la være. Jeg ble flyforbanna siden dette var jobbvesken min og jeg kunne ha papirer der som ingen skulle se. Han mente også at det var greit å stå og lese over skulderen min når jeg skrev email el.

Døtrene mine snoker aldri i mine saker, og leser ikke mine meldinger osv. Jeg tillater ingen å gjøre det, og kommer aldri til å gjøre. Jeg forbeholder meg retten til å få meldinger fra venner som ingen andre har noe med, og jobbe med saker som jeg ikke har lyst å fortelle mine nærmeste om.

Jeg rotet aldri i hans lommebok eller brev. Vet ikke om samboeren hans gjør det nå, eller om hun tillater han å se på alt hun har.

Gjest Esabeth
Skrevet

Jeg ville ikke likt om han snoket i telefonen min. Hvis han leter etter noe, så er det greit at han ser i veska, men ikke bare for å snoke. Msn? Hvis jeg er pålogget og skriver med noen, så gjør det meg ingenting om han står bak ryggen min og ser. Men jeg tar ikke vare på logg, så han kan ikke lese noe i ettertid.

Mail og tlf er privat. Lurer han på noe, så kan han heller spørre enn å snoke. Er det noe han trenger å vite, så forteller jeg det. Jeg mener at venner og familie har rett på å fortelle om personlige ting til meg, uten at han trenger å vite alt. Når feks søster forteller meg at hun og samboeren har visse problemer, så er det ikke sikkert at han trenger å vite noe om det..

Man kan være to individer, selv om man lever sammen.

Skrevet

Jeg har ingen begrensninger på noe av dette, men det er forskjell på oss. Vet at mannen min har synes det var upassende av meg å rote i lommeboka hans (jeg lette bare etter noen penger!), selv om han ikke hadde noe hemmelig der.

Skrevet

Helt greit for meg, har ingenting å skjule jeg. :o) Alt ligger fremme til enhver tid, slik er han også. Ingen av oss snoker i den andres saker av den grunn.

Skrevet

Nei, det er som toalettbesøk: Allment kjente og alminnelige sysler, men man vil ha dem for seg selv likevel.

Gjest fridalida
Skrevet

Kaller det ikke snoking, og blir ikke lynforbanna dersom det er en grunn til at han roter i tingene mine. Men dersom han hadde gjort det for å kontrollere meg, ville jeg blitt lynforbanna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...