Gå til innhold

Får din kjære se i dine saker og ting?

Anbefalte innlegg

Gjest Bytheway
Skrevet

Jeg kjenner ei dame som snoka i mobilen til gubben og det avslørte hans utroskap.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

5

• Mista nikket

1

• puttelull

1

• Prozak

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det gjør ikke noe, men han gjør det ikke uten å spørre først, og det er jo greit nok.

Skrevet

Jeg blir litt irritert om sambo bare leser det jeg chatter om eller skriver om på DOL. Ikke fordi det er hemmelig, men fordi det er et prinsipp at man spør først.

Bortsett fra det så deler vi mobil, så der skjuler vi ingenting. Lommebøker inneholder jo sjeldent private ting, så der tar vi det vi trenger. Det hender til og med at jeg tar en opprydding i hans, når jeg ikke lenger finner sedlene fordi det er så mange gamle kvitteringer, kinobilletter osv. Han klarer ikke kaste noe :P

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg blir litt irritert om sambo bare leser det jeg chatter om eller skriver om på DOL. Ikke fordi det er hemmelig, men fordi det er et prinsipp at man spør først.

Bortsett fra det så deler vi mobil, så der skjuler vi ingenting. Lommebøker inneholder jo sjeldent private ting, så der tar vi det vi trenger. Det hender til og med at jeg tar en opprydding i hans, når jeg ikke lenger finner sedlene fordi det er så mange gamle kvitteringer, kinobilletter osv. Han klarer ikke kaste noe :P

Det som skrives på dol er jo offetlig, så jeg syns det kommer i en annen kategori enn msn, mail og sms.

Mannen min kjenner nicket mitt og leser nok en del her inne, men det plager meg ikke.

Skrevet

Det som skrives på dol er jo offetlig, så jeg syns det kommer i en annen kategori enn msn, mail og sms.

Mannen min kjenner nicket mitt og leser nok en del her inne, men det plager meg ikke.

Nei, det gjør som sagt ingenting om han leser hva jeg skriver, men ikke _mens_ jeg skriver det. Jeg synes det er ubehagelig å ha noen hengende over skulderen min når jeg prøver å formulere meg. Jeg betviler at han gidder å lese innleggene mine i ettertid, med mindre jeg spør om noe vi begge lurer på.

Skrevet

Han finnes ikke interessert - så det har jeg aldri tenkt over. Jeg har ingeting å skjule heller.

Skrevet

Jeg blir også veldig irritert om noen snoker rundt meg mens jeg skriver, men det tror jeg er mest pga at jeg mister tråden i det jeg holder på med.

Skrevet

Jeg blir også veldig irritert om noen snoker rundt meg mens jeg skriver, men det tror jeg er mest pga at jeg mister tråden i det jeg holder på med.

Ja, det også. Men og det at om jeg skriver noe "feil", før jeg kommer fram til det jeg egentlig vil si, så kommenterer han før jeg er ferdig.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Han får lov til alle de tingene du nevner, men han skal _ikke_ åpne posten som kommer til meg. Hadde han gjort det hadde jeg nok blitt litt muggen. Spør meg ikke hvorfor, det bare er sånn. :-)

Gjest Lisan12
Skrevet

Ja, min kjære ser alt mitt, og jeg ser alt hans. Har ingen "hemmeligheter" for hverandre.

Jentungen1365380808
Skrevet

Han må gjerne sjekke både mobilen og mailen min. Hender ofte jeg ber ham åpne meldinger som kommer til min telefon, og jeg ringer ham fra jobb og ber ham skrive ut eller videresende mail for meg. Men brev som kommer i gjenlimt konvolutt med bare mitt navn på, de rører han ikke. Synes det er greit at han åpner f. eks. strømregning osv, men ikke private brev. Hvis han spør om jeg har penger, så sier jeg at han bare kan sjekke lommeboka mi selv. Men koden til kortet får han ikke...

Skrevet

Noe privatliv har man da krav på selv om man lever sammen. Mobilen og msn er privat og det lar vi hverandre ha i fred. Men om han titter i lommeboka eller veska mi har jeg ingenting imot det. Han gjør likevel aldri det uten å spørre først.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, det gjør som sagt ingenting om han leser hva jeg skriver, men ikke _mens_ jeg skriver det. Jeg synes det er ubehagelig å ha noen hengende over skulderen min når jeg prøver å formulere meg. Jeg betviler at han gidder å lese innleggene mine i ettertid, med mindre jeg spør om noe vi begge lurer på.

"Nei, det gjør som sagt ingenting om han leser hva jeg skriver, men ikke _mens_ jeg skriver det."

Da skjønner jeg hva du mener!

Jeg liker heller ikke at noen ser hva jeg skriver mens jeg gjør det. Spesielt ikke når de ser og bemerker alle skrivefeilene jeg ikke legger merke til selv :P

Gjest Astral
Skrevet

Helt greit for meg, men helst unngår han å være i nærheten av veska mi (han sier det er så mye rot der at han finner ikke noe.. skjønner ikke hva han mener, jeg finner alt med en gang jeg ;)), og vi har hver vår pc, hver vår mobil (men de er like, så det hender han tar min og jeg tar hans f.eks), vi har lite hemmelig post, da alt av hans regninger kommer i hans nettbank og alle mine kommer i min nettbank, osv. Generelt så kan han "snoke" så mye han vil for min del, men han gidder neppe gjøre det allikevel. Det hender en av oss spør hvem den andre sender mld med eller hvem som ringte f.eks, men det er stortsett det.. :)

Skrevet

"Nei, det gjør som sagt ingenting om han leser hva jeg skriver, men ikke _mens_ jeg skriver det."

Da skjønner jeg hva du mener!

Jeg liker heller ikke at noen ser hva jeg skriver mens jeg gjør det. Spesielt ikke når de ser og bemerker alle skrivefeilene jeg ikke legger merke til selv :P

Det er veldig irriterende! Heldigvis har jeg fått sagt i fra at det er uaktuelt å henge over skulderen min uansett hva jeg gjør. Bare om jeg leser avisa blir jeg stressa av det :b

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er veldig irriterende! Heldigvis har jeg fått sagt i fra at det er uaktuelt å henge over skulderen min uansett hva jeg gjør. Bare om jeg leser avisa blir jeg stressa av det :b

Jeg misliker at noen ser hva jeg skriver på pc'en på jobb. Det er litt upraktisk de gangene jeg driver med opplæring, så da må jeg ta meg kraftig sammen. Men det går jo på et vis.

Skrevet

Jeg tror ikke han føler noe spesielt behov for det, men hvis han vil så vær så god. Jeg har ingen hemmelige ting verken i veska, lommeboka eller på mobilen.

Jeg ville derimot stusset over hvorfor han følte behov for å "snoke".

Skrevet

Jeg misliker at noen ser hva jeg skriver på pc'en på jobb. Det er litt upraktisk de gangene jeg driver med opplæring, så da må jeg ta meg kraftig sammen. Men det går jo på et vis.

Uff, jeg hadde slitt med selvbeherskelsen da :b Måtte ha mumlet til meg selv og gjort pusteøvelser :P

Skrevet

Har ingen problemer med om han vil se i tingene mine.

Har ikke noe å skjule og har ikke noe store vyer om at "visse ting skal være privat".

Han føler mer eller mindre det samme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...