jubalong70 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Har ikke noe problem med det. Men når han gjør det, så er det som regel fordi jeg har bedt ham om det. Hadde han snoket, hadde jeg ikke likt det - fordi jeg ike liker snoking. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg ville nok oppfattet det som snoking om kjæresten begynte å kikke i lommeboka mi eller på mobilen min uoppfordret. 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Snoking hadde jeg ikke likt, men om han spør, får han lov. 0 Siter
Gjest Signaturell Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg ville ikke hatt noe i mot det for jeg har ikke noe å skjule. Men jeg vet at dersom jeg hadde gjort det med hans ting hadde jeg fått en skikkelig smekk og kanskje mistet ham 0 Siter
Gjest midia Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg ville ikke hatt noe i mot det for jeg har ikke noe å skjule. Men jeg vet at dersom jeg hadde gjort det med hans ting hadde jeg fått en skikkelig smekk og kanskje mistet ham Da hadde jeg lurt på om han hadde noe skummelt å skjule. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Dagboka får han ikke lese om han ber aldri så pent. Mobilen kan han gjerne se, men ikke uten å spørre. Har ikke noe å skjule, men liker ikke at noen tar seg klår på mine saker. Det samme gjelder mailen min, lommeboka mi og veska mi!. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.