Gjest tester kjerringråd Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 skal teste ut et kjerringråd om at å legge dette magestykket på magen skal hjelpe mot treg mage. Tviler ikke på at dette er placebo, men bare det funker så.. Dessuten er det jo greit å ha såpe Så det ikke på Maxi. Har dere sett det noen steder? 0 Siter
edlih Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Har det på Rema1000 her. Det ligger sammen med oppvaskmiddel og er vel to såper i en blå og hvit eske(hvis jeg ikke husker feil) 0 Siter
Gjest tester kjerringråd Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Har det på Rema1000 her. Det ligger sammen med oppvaskmiddel og er vel to såper i en blå og hvit eske(hvis jeg ikke husker feil) takk for tipset:) 0 Siter
keinstein Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Knegg-knegg. Hvis ikke det er placebo, så er ikke noe placebo. Denofa Lilleborg må ha funnet på det der? Prøv å kutt ut melk og kaffe. Drikk mye mer vann og få i deg mye mer fiber. 0 Siter
Gjest Kiwi har det tror jeg Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Kiwi har det - ihvertfall på Sørlandet 0 Siter
puttelull Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Knegg-knegg. Hvis ikke det er placebo, så er ikke noe placebo. Denofa Lilleborg må ha funnet på det der? Prøv å kutt ut melk og kaffe. Drikk mye mer vann og få i deg mye mer fiber. Kjerringråd funker bare om man har tro på dem... ;-) Det nytter ikke å teste dem ut, med innstillingen om at "dette er placebo, men jeg skal nå prøve lell", det er i hvertfall sikkert. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Kjerringråd funker bare om man har tro på dem... ;-) Det nytter ikke å teste dem ut, med innstillingen om at "dette er placebo, men jeg skal nå prøve lell", det er i hvertfall sikkert. Tro kan flytte fjell? Vi har et lite fjell her ute som kun lar seg fjerne med dynamitt. 0 Siter
Gjest fortgang i sakene Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Hvis man putter ei lita flis med såpe opp i ****, får man fortgang på magen Det er også lurt å ta udo`s choise eller selolje, det smører systemet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.