Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt sun light såpestykke?

Anbefalte innlegg

Gjest tester kjerringråd
Skrevet

skal teste ut et kjerringråd om at å legge dette magestykket på magen skal hjelpe mot treg mage.

Tviler ikke på at dette er placebo, men bare det funker så.. Dessuten er det jo greit å ha såpe ;)

Så det ikke på Maxi. Har dere sett det noen steder?

Fortsetter under...

Skrevet

Har det på Rema1000 her. Det ligger sammen med oppvaskmiddel og er vel to såper i en blå og hvit eske(hvis jeg ikke husker feil)

Gjest tester kjerringråd
Skrevet

Har det på Rema1000 her. Det ligger sammen med oppvaskmiddel og er vel to såper i en blå og hvit eske(hvis jeg ikke husker feil)

takk for tipset:)

Skrevet

Knegg-knegg.

Hvis ikke det er placebo, så er ikke noe placebo. Denofa Lilleborg må ha funnet på det der?

Prøv å kutt ut melk og kaffe.

Drikk mye mer vann og få i deg mye mer fiber.

Gjest Kiwi har det tror jeg
Skrevet

Kiwi har det - ihvertfall på Sørlandet

Skrevet

Knegg-knegg.

Hvis ikke det er placebo, så er ikke noe placebo. Denofa Lilleborg må ha funnet på det der?

Prøv å kutt ut melk og kaffe.

Drikk mye mer vann og få i deg mye mer fiber.

Kjerringråd funker bare om man har tro på dem... ;-)

Det nytter ikke å teste dem ut, med innstillingen om at "dette er placebo, men jeg skal nå prøve lell", det er i hvertfall sikkert.

Annonse

Skrevet

Kjerringråd funker bare om man har tro på dem... ;-)

Det nytter ikke å teste dem ut, med innstillingen om at "dette er placebo, men jeg skal nå prøve lell", det er i hvertfall sikkert.

Tro kan flytte fjell?

Vi har et lite fjell her ute som kun lar seg fjerne med dynamitt.

Gjest fortgang i sakene
Skrevet

Hvis man putter ei lita flis med såpe opp i ****, får man fortgang på magen ;)

Det er også lurt å ta udo`s choise eller selolje, det smører systemet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...