sugarpop Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Har ikke sølvpuss, og glemmer å kjøpe. Det finnes sikkert et kjerringråd for å få sølv blankt igjen? Dette gjelder for øvrig et armbånd. 0 Siter
keinstein Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Kokende vann og børste, så etterpå salt, aluminiumsfolie og mer kokede vann. Men det eter opp sølvet, det blir porer i metallet, og det blir fortere stygt/svart. 0 Siter
puttelull Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Mener bestemt å huske at min kjære, kloke orakel av en bestemor brukte sitron/eddik i kokende vann, og så dyppet hun det hun skulle pusse oppi der. Etterpå polerte hun med avispapir. (Trykksverten gjorde susen her, ikke selve papiret, tror jeg...) 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Legg det i ketchup eller puss det med tannbørste og tannkrem 0 Siter
sugarpop Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Kokende vann og børste, så etterpå salt, aluminiumsfolie og mer kokede vann. Men det eter opp sølvet, det blir porer i metallet, og det blir fortere stygt/svart. Takk for tips! 0 Siter
sugarpop Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Mener bestemt å huske at min kjære, kloke orakel av en bestemor brukte sitron/eddik i kokende vann, og så dyppet hun det hun skulle pusse oppi der. Etterpå polerte hun med avispapir. (Trykksverten gjorde susen her, ikke selve papiret, tror jeg...) Takk for tips! 0 Siter
sugarpop Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Legg det i ketchup eller puss det med tannbørste og tannkrem Takk for tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.