Gå til innhold

peroral terapi


Gjest Lysglimt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lysglimt

har ikke peiling. hva gjør du i kveld?

Skal bare slappe av og se tv tenker jeg,du da?

Er ikke helt god,men hvem er vel det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja liker det meste jeg, hører mye musikk, alt fra listepop til dødmetall. Deilig å ha litt å velge i. Hva er dine favoritter?

pink floyd er blitt favoritt det siste året. eller så hører jeg på raga rockers, bright eyes, mercury rev og wilco. sistnevnte er mitt favorittband. hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dittohead

Tja liker det meste jeg, hører mye musikk, alt fra listepop til dødmetall. Deilig å ha litt å velge i. Hva er dine favoritter?

Er på msn hvis du eller noen andre vil, [email protected] , for musikksnakk eller annet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dittohead

pink floyd er blitt favoritt det siste året. eller så hører jeg på raga rockers, bright eyes, mercury rev og wilco. sistnevnte er mitt favorittband. hvor bor du?

Se forrige post, Øst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dittohead

nå ble jeg sur. hvorfor, hvorfor flytter ikke du skyene? forøvrig, marte valle er pen.

Hvem er det ? ikke vær sur da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det ? ikke vær sur da.

du blandet deg inn. og ikke har du gikk noe av deg selv. ingenting. men flertalllet like vel det, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dittohead

du blandet deg inn. og ikke har du gikk noe av deg selv. ingenting. men flertalllet like vel det, antar jeg.

Huh? Ja jeg er evil så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh? Ja jeg er evil så det holder.

jeg håper at jeg smiler når jeg gifter meg. Fint vær ute. litt glidende. skiftende. og jeg faller så langsomt at jeg ligger stille. blå. rød. hvit. jeg elsker farver. de kretser rundt menneskene, og bildene henger igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dittohead

jeg håper at jeg smiler når jeg gifter meg. Fint vær ute. litt glidende. skiftende. og jeg faller så langsomt at jeg ligger stille. blå. rød. hvit. jeg elsker farver. de kretser rundt menneskene, og bildene henger igjen.

Har tenkt på noe lurt å si en stund nå men er bare ett dittohead. Har ikke så mye å gi jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på noe lurt å si en stund nå men er bare ett dittohead. Har ikke så mye å gi jeg...

jeg har ingenting å si. lev livet ditt slik dine forfedre gjorde. alt faller ned. men det er ikkke din feil. eller min skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dittohead

jeg har ingenting å si. lev livet ditt slik dine forfedre gjorde. alt faller ned. men det er ikkke din feil. eller min skyld.

Hva mener du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du ?

du, lev ditt eget liv. hvis du skal skaffe deg en pink floyd dvd, velg "live at pompeii"

skyene beveger himmelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dittohead

du, lev ditt eget liv. hvis du skal skaffe deg en pink floyd dvd, velg "live at pompeii"

skyene beveger himmelen

Liker Pink Floyd jeg :) Har du hørt Kate Ryan da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...