Gå til innhold

Er det riktig å bygge moskeer i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest konvertert
Skrevet

Det stemmer. Hun har heller ingen rettigheter i f t barn. Barna er mannens eiendom, og vil hun skilles, må hun forlate alt.

Muslimer er noen luringer:) De har skjønt poenget.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 96
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

13

• Sofline

8

• amerikafareren

7

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det stemmer. Hun har heller ingen rettigheter i f t barn. Barna er mannens eiendom, og vil hun skilles, må hun forlate alt.

Og skal de skilles, trenger mannen bare si "jeg vil skilles" tre ganger, så er de skilt. Mens kvinnen må igjennom en hel haug prosesser som jeg ikke lenger husker hvis hun ønsker skilsmisse.

Gjest en mann
Skrevet

Og skal de skilles, trenger mannen bare si "jeg vil skilles" tre ganger, så er de skilt. Mens kvinnen må igjennom en hel haug prosesser som jeg ikke lenger husker hvis hun ønsker skilsmisse.

Det er jo sånn det skal være.

Skrevet

I Jordan fikk kvinner rett til å skille seg i 1999 var det vel, titusenvis strømmet til retten for å få skilsmisse.

Skrevet

I Jordan fikk kvinner rett til å skille seg i 1999 var det vel, titusenvis strømmet til retten for å få skilsmisse.

Heheh... :-) Selv om det egentlig ikke er noe å le av.

Skrevet

Heheh... :-) Selv om det egentlig ikke er noe å le av.

Det viser hvor primitivt og mennskefientlig systemet er. Ingen av prestene trodde kvinnene ville ha skilsmisse, at de var lojale mot mannen.

amerikafareren
Skrevet

Nå er det vel regulert her til lands. Men i enkelte muslimske land hører man denne gaulingen flere ganger hver eneste dag. Det er litt annerledes enn kirkeklokker, som er _to_ ganger hver søndag.

"............................................."

Jeg har reist mye i muslimske land, og det du kaller 'gauling' forstyrrer ikke meg. Jeg har vært hos jødiske venner i helgen og de forstyrrer ikke min sjelero med sin sabbat. Men.......vi er forskjellige Proszak og jeg er faktisk glad for det.

amerikafareren
Skrevet

Ja det synes jeg absolutt. Vi har jo selv bygget sjømannskirker verden over.

Takk og pris for sjømannskirken i New York;) Den har reddet mye for meg.

Skrevet

Jeg har reist mye i muslimske land, og det du kaller 'gauling' forstyrrer ikke meg. Jeg har vært hos jødiske venner i helgen og de forstyrrer ikke min sjelero med sin sabbat. Men.......vi er forskjellige Proszak og jeg er faktisk glad for det.

"Men.......vi er forskjellige Proszak og jeg er faktisk glad for det."

*Ler* Det er du ikke alene om. Folk på over 50 som driver utstrakt trollevirksomhet på internettforum blir en litt annen "verden" enn min, for å si det sånn...:-)

"........................................."

Gjest nøffnøff
Skrevet

Moskeen er en politisk isntitusjon som beordrer demonstrasjoner, driver lobbyvirksomhet mot bystyret og kommanderer menighetene til å stemme på bestemte personer og partier.

Jeg syns ikke det er det vi skal finansiere; en gruppe menn som ikke er demokratisk valgt som driver "butikk i butikken" på tvers av / i strid med demokratiet.

De er kjent for å spre splid og konflikter, samt å bekjempe likestilling. Talsmenn derfra er ikke demokratisk valgt, men opptrer i politikken som de var det.

kan jo informere deg om at statskirken gjør mye av det samme politisk sett.

amerikafareren
Skrevet

"Men.......vi er forskjellige Proszak og jeg er faktisk glad for det."

*Ler* Det er du ikke alene om. Folk på over 50 som driver utstrakt trollevirksomhet på internettforum blir en litt annen "verden" enn min, for å si det sånn...:-)

"........................................."

Prozak nå holder du kjeft og holder deg unna meg. Jeg er så utrolig lei den trolleredselen din at jeg spyr snart.

Det er bra at du ikke vet min alder. Desto mindre du vet desto bedre.

Skrevet

Nå er det vel regulert her til lands. Men i enkelte muslimske land hører man denne gaulingen flere ganger hver eneste dag. Det er litt annerledes enn kirkeklokker, som er _to_ ganger hver søndag.

"............................................."

Ehe...kirkeklokkene ringer da ellers også. Til begravelse (alle ukedager), og til bryllup (lørdager) for eksempel. Men det er klart, de klarer ikke helt å konkurrere med bønneropene til muslimene.

Skrevet

Prozak nå holder du kjeft og holder deg unna meg. Jeg er så utrolig lei den trolleredselen din at jeg spyr snart.

Det er bra at du ikke vet min alder. Desto mindre du vet desto bedre.

*Gjesp* Dine hysteriske hylinger om at jeg skal "holde meg unna" deg har du kommet med før, bebba - og de er like barnslige og idiotiske nå som da. Det kan ikke diktere hvem som skal svare deg eller andre på et åpent forum, "einstein".

"............................................"

Skrevet

Ehe...kirkeklokkene ringer da ellers også. Til begravelse (alle ukedager), og til bryllup (lørdager) for eksempel. Men det er klart, de klarer ikke helt å konkurrere med bønneropene til muslimene.

Det er klart, det er jo sånne ting også. Men sammenliknet med gauling 4 ganger om dagen, så er det ikke så ille. Men jeg er ikke så begeistret for noen av delene :-)

"............................................"

Gjest Allalla
Skrevet

og jeg er imot sånne som deg! Det er desverre slike som deg som kjører Norge i grøften. Men trangsynte som dere er så ser dere ikke det nå.

Men jeg som er så snill atte? ;)

Skrevet

kan jo informere deg om at statskirken gjør mye av det samme politisk sett.

Men menighetsrådene blir demokratisk valgt. Det er et krav i loven. I moskeene har ingen stemmerett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...