Gå til innhold

Maxi-cosi bil-barnesete

Anbefalte innlegg

Gjest barnesete
Skrevet

Noen som har et Maxi-cosi bil-barnesete og som har justert høyden på beltene? Jeg har funnet et bilde som ligner på vårt sete http://img.2dehands.be/f/normal/10502810.jpg - Nå har jeg strevd lenge og vel, men finner ikke ut hvordan i *pip* jeg kan endre høyden på selene. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenka di virker ikke så det blir litt vanskelig å svare når man ikke får sett bilde av setet.

Skrevet

Det skal være et metallbeslag i enden på beltet under stolen.

Tre selen ut herfra og smett den inn i den høyden du vil ha.

Gjest barnesete
Skrevet

Det skal være et metallbeslag i enden på beltet under stolen.

Tre selen ut herfra og smett den inn i den høyden du vil ha.

ja, det var den bøylen jeg også har sett på. Jeg har hukket av begge selene fra den bøylen.

På fremsiden av setet går så disse to selene igjennom "polstringene" som barnet har over seg. Problemet nå er at jeg må også flytte opp denne polstringen. Etter hva jeg kan se så er denne polstringen sydd igjen og jeg tror jeg må trekke ut den ene av selene for i det hele tatt få flyttet polstringen opp. Polstringen er også ganske tykk så jeg er redd jeg ikke får den igjennom hullene i setet, men den må vel være laget slik at dette er mulig. Nå ser jeg bare for meg at jeg får problemer med å trekke selen igjennom polstringen igjen også. Vel, dette er den dummeste løsningen jeg har vært borte i, men det skal jo ikke være lett ;)

Skrevet

Virker ikke den heller hos meg.

Begge virker hos meg, om det var interessant for deg å vite ;-)

Skrevet

ja, det var den bøylen jeg også har sett på. Jeg har hukket av begge selene fra den bøylen.

På fremsiden av setet går så disse to selene igjennom "polstringene" som barnet har over seg. Problemet nå er at jeg må også flytte opp denne polstringen. Etter hva jeg kan se så er denne polstringen sydd igjen og jeg tror jeg må trekke ut den ene av selene for i det hele tatt få flyttet polstringen opp. Polstringen er også ganske tykk så jeg er redd jeg ikke får den igjennom hullene i setet, men den må vel være laget slik at dette er mulig. Nå ser jeg bare for meg at jeg får problemer med å trekke selen igjennom polstringen igjen også. Vel, dette er den dummeste løsningen jeg har vært borte i, men det skal jo ikke være lett ;)

Har du ikke bruksanvisningen?

Der står det veldig greit forklart hvordan du skal gjøre det.

Gjest barnesete
Skrevet

Har du ikke bruksanvisningen?

Der står det veldig greit forklart hvordan du skal gjøre det.

jo har vel bruksanvisningen her et sted. men nå klarte jeg å få det til uten å bruke den :) - kan jeg være litt stolt over meg selv nå? :)

Skrevet

jo har vel bruksanvisningen her et sted. men nå klarte jeg å få det til uten å bruke den :) - kan jeg være litt stolt over meg selv nå? :)

Yes:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...