Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Sist jeg syklet rundt et lokalt vann og møtte en haug med kuer på stien, fikk jeg så fnatt at jeg snudde. Jeg aner jo ikke hva kuer kan finne på.

Da kan du bare tenke deg hva den grisen der hadde gjort med meg.

Skrevet

Sist jeg syklet rundt et lokalt vann og møtte en haug med kuer på stien, fikk jeg så fnatt at jeg snudde. Jeg aner jo ikke hva kuer kan finne på.

Hehe... her om dagen drømte jeg at det stod en ku i stua og rauta idet jeg våknet fra en ettermiddagslur på sofaen (de finnes ikke lenger i mitt liv btw...). Den drømmen var så ufattelig ekte at jeg nesten tror jeg kommer til å huske det som en sann hendelse.

Vel vel. Måtte bare si det. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe... her om dagen drømte jeg at det stod en ku i stua og rauta idet jeg våknet fra en ettermiddagslur på sofaen (de finnes ikke lenger i mitt liv btw...). Den drømmen var så ufattelig ekte at jeg nesten tror jeg kommer til å huske det som en sann hendelse.

Vel vel. Måtte bare si det. ;)

Det var sikkert en spøkelsesku.

Jeg har hørt om dem.

Skrevet

Det dyret ser ikke ut som en vanlig gris, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert.

Hadde jeg møtt en vanlig gris, hadde jeg ikke vært reddd, men det er mulig grisen hadde vært det.

Vi hadde griser hjemme da jeg var bar, og det var allrigthe dyr. En gang viste vi grisungene til noen små slektninger, som åpenbart ikke var vant med griser. De storhylte, selv om smågrisene ikke kunne komme ut av bingen.

Skrevet

Du er like glad i kuer som meg, skjønner jeg *s*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er like glad i kuer som meg, skjønner jeg *s*

Jeg er ikke redd for kuer, men de er så store. Og så vidt jeg forstår er de utrolig dumme.

Det er en dårlig kombinasjon på en trang skogssti, spesielt når de er 10 mot 1. :)

Skrevet

Jeg er ikke redd for kuer, men de er så store. Og så vidt jeg forstår er de utrolig dumme.

Det er en dårlig kombinasjon på en trang skogssti, spesielt når de er 10 mot 1. :)

"men de er så store" *hehe*

Vel, jeg er redd dem jeg..

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er vanligvis ikke redd kuer. Men en gang møtte jeg en bøling på 20-30 mens jeg var ute og gikk tur med en valp.

Kunene ville ta valpen og gikk til angrep mot oss. Det var ikke noe moro, valpen var livredd! Jeg var ikke så høy i hatten selv heller.

Skrevet

Det dyret ser ikke ut som en vanlig gris, så jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert.

Hadde jeg møtt en vanlig gris, hadde jeg ikke vært reddd, men det er mulig grisen hadde vært det.

Vi hadde griser hjemme da jeg var bar, og det var allrigthe dyr. En gang viste vi grisungene til noen små slektninger, som åpenbart ikke var vant med griser. De storhylte, selv om smågrisene ikke kunne komme ut av bingen.

Blanding av gris og villsvin, såkalt feral (blitt vill).

2,5 meter 400 kilo gris med huggtenner og pels.

For ordens skyld: Slike dyr tendenserer mot å få samme natur som villsvin - de er ekstremt aggressive.

Skrevet

Jeg er vanligvis ikke redd kuer. Men en gang møtte jeg en bøling på 20-30 mens jeg var ute og gikk tur med en valp.

Kunene ville ta valpen og gikk til angrep mot oss. Det var ikke noe moro, valpen var livredd! Jeg var ikke så høy i hatten selv heller.

Husker et svensk komi-program som gikk for noen år siden hvor standarspørsmålet i forbindelse med intervjuer av kjente var:

"har ni ko-skrekk?"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Husker et svensk komi-program som gikk for noen år siden hvor standarspørsmålet i forbindelse med intervjuer av kjente var:

"har ni ko-skrekk?"

Akkurat da hadde jeg nok "Ko-skrekk" jeg også :)

Skrevet

20-30 kuer? Gode Gud, jeg hadde besvimt.. :-O

Gjest Ulvinnen
Skrevet

20-30 kuer? Gode Gud, jeg hadde besvimt.. :-O

Det var en opplevelse som gjorde inntrykk, ja :S

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...