Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn for å ha det på det rene...

Du tror ikke virkelig at det er bein i penisen?

Selvsagt tror jeg det, og bildet beviser jo at jeg har rett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget var at det er BEIN i PIKKEN.

En mann uten hud?

Ser mer ut som en omskæring som gikk galt.

:-)

Gjest Fysjog gosh
Skrevet

Tarmene tyter ut. Usj. Om det er en eller flere peniser er de jo jævla tynne og ekle da.

Skrevet

Selvsagt tror jeg det, og bildet beviser jo at jeg har rett.

Nei, det gjør det jo ikke, det bildet viser jo mye mer enn bein!

Dette må jo være kødd. Og jeg hadde sikkert forstått det hvis jeg hadde vært litt mer opplagt, for nå føler jeg meg dum som et brød her, som tror på en som sier at hun tror at det finnes bein i penisen.

Gjest såpass
Skrevet

Dette må jo være kødd. Og jeg hadde sikkert forstått det hvis jeg hadde vært litt mer opplagt, for nå føler jeg meg dum som et brød her, som tror på en som sier at hun tror at det finnes bein i penisen.

Er ungen din laget med prøverørsmetoden?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å ha 3 peniser, men kun 2 hender er nok til å gjøre en mann frustrert.

Neida, med tre elskerinner, så har de 8 hender tilsammen, så det går så bra så ;)

Skrevet

som sier at HUN tror?

Jeg var da ikke en HUN sist jeg sjekket, og ja jeg kjente at det var bein der også.......

Skrevet

Er ungen din laget med prøverørsmetoden?

Nei, men hun stå jaggu meg opp klokken 5 på lørdager allikevel.

Gjest såpass
Skrevet

Nei, men hun stå jaggu meg opp klokken 5 på lørdager allikevel.

Tenkte mer på at du ikke kjenner til penisen og dens funksjoner.

Skrevet

Tenkte mer på at du ikke kjenner til penisen og dens funksjoner.

Jeg vet da godt at det ikke er bein inni penisen...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vet da godt at det ikke er bein inni penisen...

Åsemor, på tide å køye:)

De bare tuller med deg, du er bare for trøtt til å se det.

Nattinatt!

Skrevet

Er det mannebeinet du sikter til?

Du har skjønt det. Det er ikke uten grunn at berepet mannebein har oppstått.

Skrevet

Åsemor, på tide å køye:)

De bare tuller med deg, du er bare for trøtt til å se det.

Nattinatt!

Jepp, nå va filmen fedig også. Og den ene bokstaven på tastatuet ha slutta å fungee.

Men hvofo lage en tåd om noe sånt bae på tøys?

Heldigvis min tu til å sove i mogen, det skal bli godt. :) E nok litt me på høyden i mogen kveld da. (dessuten ha jeg jo sett på film samtidig i hele kveld også, så nå jeg dette innom he så se jeg bae teite ting om bein i penise...)

(Se imelig teit ut uten den bokstaven da, håpe den e fisk til i mogen.)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp, nå va filmen fedig også. Og den ene bokstaven på tastatuet ha slutta å fungee.

Heldigvis min tu til å sove i mogen, det skal bli godt. :) E nok litt me på høyden i mogen kveld da. (dessuten ha jeg jo sett på film samtidig i hele kveld også, så nå jeg dette innom he så se jeg bae teite ting om bein i penise...)

Ja, det tastauret må du få fikset!

Bildet til McLoud var ekkelt nok, ser ut som det er tre peniser der. Men de er nok helt benfrie ;)

Skrevet

*ler*

sov godt :-)

Skrevet

Du har skjønt det. Det er ikke uten grunn at berepet mannebein har oppstått.

Ja, ser det... Men jeg kan ikke se hvor begrepet morrabrød kommer fra. Det er jo ikke brød i den jo!

Skrevet

Det er R som ikke fungerer ser jeg... :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Å ha 3 peniser, men kun 2 hender er nok til å gjøre en mann frustrert.

Så lenge de er såpass små, og såpass nær hverandre, så bør det gå bra ;)

Skrevet

Ja, ser det... Men jeg kan ikke se hvor begrepet morrabrød kommer fra. Det er jo ikke brød i den jo!

I Danmark heter det "morgenbrød" hos bakeren, ferskt/varmt franskbrød. de har etterhvert forstått hvorfor norske ler av det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...