Gå til innhold

mens når man ikke ska ha mens?

Anbefalte innlegg

Gjest Per Erik23
Skrevet

Dama mi fikk mens i dag når hun ikke skulle ha mens. Fikk bittelitt blod.

Hun går på p-piller.

Har ikke hatt sex siden tirsdag. I hvertfall ikke med meg.

Jeg stusset litt over det nå i etttertid for hun sa: "Det er sikkert fordi vi har hatt sex siden jeg fikk bittelitt mens i dag" men vi har jo ikke hatt sex siden tirs.

Er dette normalt? Hva skyldes dette? Å få bittelitt mens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få uregelmessige blødninger når man går på pillen...

Skrevet

En bitteliten blødning er ikke mens. Det kan godt hende at hun har litt ømfintlige slimhinner som hun blør litt fra. Det er heller ikke unormalt å ha uregelmessige blødninger når man går på p-piller.

Gjest Shira12
Skrevet

Er som de andre sier, helt normalt.

Kan være p-pillene, eller skjøre slimhinner. Ingenting og stresse over.

Skrevet

Det er normalt, og har ikke noe med sex å gjøre. Jeg går på p-piller og får stadig småblødninger. Det er en vanlig bivirkning.

Skrevet

På meg virker det som du er mer opptatt av at hun har vært utro, enn det å tenke på hennes eget ve og vel.

Gjest Per Erik23
Skrevet

Det er normalt, og har ikke noe med sex å gjøre. Jeg går på p-piller og får stadig småblødninger. Det er en vanlig bivirkning.

er det normalt å få litt smerter i underlivet pga. småblødninger av og til forårsaket av mens?

Jeg vet i hvertfall at man får litt smerter når man får ordentlig mens.

:)

Skrevet

Jeg bruker å få mensen slik at den varer helt til neste mens + mensen som skulle være i tillegg. Nesten 5 uker med mens.

Selvfølgelig kan hun få småblødninger.

Har det ofte og også dager etter sex pga tørre slimhinner og/elelr p-pillebruk som kan gi tørre slimhinner.

Damer vet dette best så stol på kjæresten din du.

Smerter kan man ha i magen selv om man ikke har mens.

Skrevet

En har ikke 'bittelitt mens' her og der. Enten har en mensen eller så har en den ikke. Uregelmessige blødninger pga p-piller er altså ikke mens, men en blødning.

Skrevet

er det normalt å få litt smerter i underlivet pga. småblødninger av og til forårsaket av mens?

Jeg vet i hvertfall at man får litt smerter når man får ordentlig mens.

:)

Ja. Det kan også være tegn på at mensen er nært forestående. Smerter under mens er veldig individuelt. Jeg får ekstreme smerter, andre få få. P-piller dulmer gjerne smertene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...