Gjest Per Erik23 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Dama mi fikk mens i dag når hun ikke skulle ha mens. Fikk bittelitt blod. Hun går på p-piller. Har ikke hatt sex siden tirsdag. I hvertfall ikke med meg. Jeg stusset litt over det nå i etttertid for hun sa: "Det er sikkert fordi vi har hatt sex siden jeg fikk bittelitt mens i dag" men vi har jo ikke hatt sex siden tirs. Er dette normalt? Hva skyldes dette? Å få bittelitt mens? 0 Siter
Piraye Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Man kan få uregelmessige blødninger når man går på pillen... 0 Siter
carma Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 En bitteliten blødning er ikke mens. Det kan godt hende at hun har litt ømfintlige slimhinner som hun blør litt fra. Det er heller ikke unormalt å ha uregelmessige blødninger når man går på p-piller. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Er som de andre sier, helt normalt. Kan være p-pillene, eller skjøre slimhinner. Ingenting og stresse over. 0 Siter
Sofline Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det er normalt, og har ikke noe med sex å gjøre. Jeg går på p-piller og får stadig småblødninger. Det er en vanlig bivirkning. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 På meg virker det som du er mer opptatt av at hun har vært utro, enn det å tenke på hennes eget ve og vel. 0 Siter
Gjest Per Erik23 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Det er normalt, og har ikke noe med sex å gjøre. Jeg går på p-piller og får stadig småblødninger. Det er en vanlig bivirkning. er det normalt å få litt smerter i underlivet pga. småblødninger av og til forårsaket av mens? Jeg vet i hvertfall at man får litt smerter når man får ordentlig mens. 0 Siter
Gjest 2free Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg bruker å få mensen slik at den varer helt til neste mens + mensen som skulle være i tillegg. Nesten 5 uker med mens. Selvfølgelig kan hun få småblødninger. Har det ofte og også dager etter sex pga tørre slimhinner og/elelr p-pillebruk som kan gi tørre slimhinner. Damer vet dette best så stol på kjæresten din du. Smerter kan man ha i magen selv om man ikke har mens. 0 Siter
cecily Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 En har ikke 'bittelitt mens' her og der. Enten har en mensen eller så har en den ikke. Uregelmessige blødninger pga p-piller er altså ikke mens, men en blødning. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 er det normalt å få litt smerter i underlivet pga. småblødninger av og til forårsaket av mens? Jeg vet i hvertfall at man får litt smerter når man får ordentlig mens. Ja. Det kan også være tegn på at mensen er nært forestående. Smerter under mens er veldig individuelt. Jeg får ekstreme smerter, andre få få. P-piller dulmer gjerne smertene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.