flisa Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Er jeg på riktig sted? http://www.skatteetaten.no/Templates/Login.aspx?ReturnUrl=%2fTemplates%2fSelvbetjening.aspx%3fid%3d2063%26epslanguage%3dNO Hva fanken skal jeg skrive der? Jeg har prøvd med fullt navn og den første PIN-koden i selvangivelsen. Er det ikke slik? Hva er passordet? 0 Siter
Sofline Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Merkelig. Da jeg leverte, så det helt annerledes ut, man skulle taste inn fødselsnummer og pinkode. Jeg prøvde å gå inn samme sted som da jeg leverte, men fikk bare opp samme side som deg. 0 Siter
flisa Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Merkelig. Da jeg leverte, så det helt annerledes ut, man skulle taste inn fødselsnummer og pinkode. Jeg prøvde å gå inn samme sted som da jeg leverte, men fikk bare opp samme side som deg. Det var vemmelig - jeg gikk inn på altinn.no i stedet. Det gikk *svett* 0 Siter
Sofline Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det var vemmelig - jeg gikk inn på altinn.no i stedet. Det gikk *svett* Det skjønner jeg godt. Jeg prøvde flere ganger, og noen ganger stod det at siden ikke eksisterte. Hva skjer egentlig hvis man ikke får levert selvangivelsen i tide? 0 Siter
flisa Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Det skjønner jeg godt. Jeg prøvde flere ganger, og noen ganger stod det at siden ikke eksisterte. Hva skjer egentlig hvis man ikke får levert selvangivelsen i tide? Da blir man skjønnslignet. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Det var vemmelig - jeg gikk inn på altinn.no i stedet. Det gikk *svett* Kan du bruke altinn.no for å levere selvangivelse som lønnsmottaker altså? Trodde det bare var for næringslivet jeg... Vi sliter med å komme inn på skatteetaten.no sjøl, så kanskje vi skulle prøve altinn? 0 Siter
flisa Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Kan du bruke altinn.no for å levere selvangivelse som lønnsmottaker altså? Trodde det bare var for næringslivet jeg... Vi sliter med å komme inn på skatteetaten.no sjøl, så kanskje vi skulle prøve altinn? Ja - det gikk fint det! - man ble bedt om de samme nummerne der som står på skatteskjemaet. GUDSKJELOV 0 Siter
flisa Skrevet 29. april 2006 Forfatter Skrevet 29. april 2006 Kan du bruke altinn.no for å levere selvangivelse som lønnsmottaker altså? Trodde det bare var for næringslivet jeg... Vi sliter med å komme inn på skatteetaten.no sjøl, så kanskje vi skulle prøve altinn? På forsiden - helt til høyre https://www.altinn.no/cms/1044/altinn/ så står det Tjenester for privatpersoner Klikk på lenkene under for informasjon om: » Selvangivelse for lønnstakere og pensjonister 0 Siter
Sofline Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 Da blir man skjønnslignet. Så man får ikke dagsbøter eller lignende? 0 Siter
Gemini Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 På forsiden - helt til høyre https://www.altinn.no/cms/1044/altinn/ så står det Tjenester for privatpersoner Klikk på lenkene under for informasjon om: » Selvangivelse for lønnstakere og pensjonister Takk! Da fikk vi endelig levert selvangivelsen... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.