Gå til innhold

kvinnefrigjøring

Anbefalte innlegg

Gjest nikoting
Skrevet

Det er en ting jeg har bitt merke meg i. Opp gjennom årene så har kvinner kjempet for likestilling mellom kjønnene, fri seksualitet etc.

Men jeg synes pr idag så er den kvinnelig seksuelle frigjøringen helt på trynet.

Jenter snakker om seksuell frigjøring og endelig kunne gjøre hva dem vil.

Men hva har det ført til ? Jo jenter som kliner med hverandre, jenter som er utro, jenter som ligger med mange sexpartnere, jenter som kler seg MER utfordrende, jenter som har sitt største ønske å bli nakenmodell, jenter som ser på kroppen sin som et maktmiddel.

Så er poenget mitt: hvorfor er det så fantastisk at jenter har fått seksuelle frigjøring NÅR DET KLART OG TYDELIG FOREGÅR PÅ MENNS PREMISSER UANSETT?

Kvinnfolk blir jo mer og mer fordummende!! Og mindre og mindre kledd! Og de kliner med hverandre for å tenne gutta.

Det er jo ikke seksuell frigjøring! Det er jo faktisk å bevege seg BAKOVER I TID!

Jeg sier IKKE at de tingene jeg nevnte nødvendigvis var galt, men det virker jo som om mange av de tingene gjør jenter NETTOPP fordi mannfolka synes det er digg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må komme deg mer ut å treffe flere kjerringer....

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er sikkert mye som går på skeive idag.

Men ikke kom her og si at alt var mye bedre før. Fortiden kan godt dekkes av et gyllent skjær - bare fordi man ikke vet bedre...

Skrevet

Enig med deg. Synes det er noe hakkande gale når et av hovedpoengene på kvinnedagen i år var boken som liksom skal frigjøre kvinner seksuelt. For det første lager de problem ut av noe som ingen jeg kjenner synes er noe problem. Kvinner flest føler de får lov å være kvinner i sengen og mannfolk flest synes nok det er kult med en dame som har lyst i sengen. For det andre finnes det da så mye annet å ta tak i her i verden.

Boken ble jo en mediahype da. Som så mye annet når det gjelder kvinner og seksualitet. Kanskje media trenger en snuoperasjon?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...