Exspiller Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hei Jeg har i en lengere periode (flere år) vært plaget med begge kneene mine. Høyre kne er opperert for menisk, og jeg har etter denne operasjonen vært plaget med sterke smerter som kommer og går. Spesielt etter trening eller hvis jeg sitter stille en kort periode. Smertene kan være så ille at jeg nesten ikke får sove om natten. Venstre kne ble skadet/forslått når jeg falt ned fra ca 3-4 meters høyde, røngten viste ikke brudd eller skade på kneet. Jeg har nå hatt problemer med at dette benet stivner helt og må ligge med pute mellom bena om natten og klarer ikke å strekke benet ut om natten, slik har det vært nå i 5-6 år. Nå har jeg konstant vondt bak dette kneet og det gjør veldig vondt å gå vanlig eller strekke ut benet, jeg klarer ikke å ha samme benstilling i mange minuttene før kneet låserseg. Når jeg står oppreist og prøver å heise opp benet med helen mot baken så gjør det så vondt at jeg må gi opp. Jeg har valgt å ikke oppsøke legen min om dette problemet i frykt for at det skal være noe alvorlig som kanskje gjør at jeg må opperere, for jeg er redd for at benet da skal bli værre. Min alder er 35, jeg går mye på jobben og er for tiden moderat med trening da dette gjør vondt værre for mine knær. Bruker Grethe Waitz sko, og Slipperser som fottøy. Er også ellers ganske stiv i leddene i kroppen, skadet rygg og nakke i ett fall i slalombakken for ca 18-20 år siden og har etter dette hatt ca 60-70% beveglighet i nakken, etter uttaleser fra Leger, kiropraktorer og naprapat. Kan du ut fra dette jeg har forklart stille en diagnose på mine ben/knær. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228633-vondt-bak-kneet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.