Gå til innhold

Gud, her hos oss

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har ment at Gud en gang legemliggjorde seg i form av en nestekjærlig, rettferdig, men streng hippie.

Nå har en annen langhåret, usedvanlig likendes mann trådt fram med kvaliteter ved seg som får meg til være sikker på at han på en eller annen måte er guddommelig formidlet - enten direkte eller mer indirekte. Gud må ha legemliggjort seg som eller i denne mannen.

Hvem det er? Ronaldhino.

Videoannonse
Annonse
Gjest mikke lus
Skrevet

Jeg takker gud for at pizzadeigen heva seg fint i går.

Skrevet

hehe..ja, etter media å dømme skulle man tro Hans Sønn endelig har trådt ned til oss arme her på jorden.

De er begge gudbenådet, og det Jesus kunne gjøre med vann og syke, kan Ronaldhino gjøre med en ball.

Joda, du har skjønt det :-)

Gjest printa
Skrevet

Problemet er vel at ingen av oss har sett GUD in real person, noengang.

Derfor kan det være vanskelig å si om Ronaldhino, virkelig ligner.

Men, vakker er`n.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Og så er det noen av oss som ikke engang hadde hørt navnet Ronaldhino, og måtte google for å finne ut at det bare er en fotballspiller du snakker om.

Ikke særlig interessant, med andre ord.

Skrevet

Og så er det noen av oss som ikke engang hadde hørt navnet Ronaldhino, og måtte google for å finne ut at det bare er en fotballspiller du snakker om.

Ikke særlig interessant, med andre ord.

Skikkelige mannfolk er fotballinteressert. Skal du komme i kontakt med skikkelige mannfolk, må du følgelig åpne opp for en viss interesse for sporten...ikke så mye nødvendigvis, men i det minste en viss forståelse.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skikkelige mannfolk er fotballinteressert. Skal du komme i kontakt med skikkelige mannfolk, må du følgelig åpne opp for en viss interesse for sporten...ikke så mye nødvendigvis, men i det minste en viss forståelse.

Nå er jeg så heldig at jeg har funnet et skikkelig mannfolk som ikke er interessert i fotball :-)

Skrevet

hehe..ja, etter media å dømme skulle man tro Hans Sønn endelig har trådt ned til oss arme her på jorden.

De er begge gudbenådet, og det Jesus kunne gjøre med vann og syke, kan Ronaldhino gjøre med en ball.

Joda, du har skjønt det :-)

Jeg har faktisk ikke lest noe om fenomenet, men kommet borti ham via herværende fotballinteressert medlem i husstanden som har vist meg noen videoer hvilket har gjort at jeg og vi sammen har kikket på endel videoer etterhvert. Ikke sett i kamp, men det skulle vært moro for å si det mildt.

Skrevet

Problemet er vel at ingen av oss har sett GUD in real person, noengang.

Derfor kan det være vanskelig å si om Ronaldhino, virkelig ligner.

Men, vakker er`n.

Hvordan Gud velger å la seg se ut som, er uinteressant. Han kan se ut akkurat som han vil eller ikke vil. Vi må mao 'se' etter andre ting.

Skrevet

Forståelse er viktig. Jeg er veldig rørt av og har genuin respekt for menns fotballinteresse.

Skrevet

Nå er jeg så heldig at jeg har funnet et skikkelig mannfolk som ikke er interessert i fotball :-)

Ditto. :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ditto. :o)

Flott, da kan du støtte meg i at de er ekte mannfolk likevel :)

Jeg venter på at et eller annet troll skal hevde det motsatte...

Skrevet

Det er ikke slik at han sliter med litt impotens?

Skrevet

Forståelse er viktig. Jeg er veldig rørt av og har genuin respekt for menns fotballinteresse.

Hør, hør..you're my kind of girl.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er ikke slik at han sliter med litt impotens?

LOL

Se svaret mitt til Lillemus under her.

Jeg trodde ikke det var du som skulle vise deg å være et "troll" ;-)

Skrevet

LOL

Se svaret mitt til Lillemus under her.

Jeg trodde ikke det var du som skulle vise deg å være et "troll" ;-)

Jeg er troll støtt og stadig, men da under mitt faste nick :-)

Gjest mandalekspressen
Skrevet

Så det ble ikke bomtur likevel da?:)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er troll støtt og stadig, men da under mitt faste nick :-)

Troll under sine faste nick har jeg ikke noe i mot :-)

Jeg leste høyt svaret ditt om impotens til min kjære.

Han ble meget fornøyd og insiterer på at vi må teste det ut med en gang. Så takket være deg må jeg nå tusle meg til køys igjen...

(Jeg får vel låse inne barna så lenge så jeg får dem ut av veien)

Skrevet

Flott, da kan du støtte meg i at de er ekte mannfolk likevel :)

Jeg venter på at et eller annet troll skal hevde det motsatte...

Mitt mannfolk er et skikkelig mannfolk - selv om han overhode ikke er interessert i 22 menn som sloss om en ball... :o)

Skrevet

Feil. De som er veldig opptatt av å overbevise seg selv og de rundt om at de er "skikkelige mannfolk", liker alltid fotball. "Skikkelige mannfolk" har selvsagt ikke behov for å forsøke å poengtere hva som betyr at man er "skikkelige mannfolk". Det sklir rett inn i en perfekt og åpenbar Freud- eller Jung-mal...:-)

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...