Gå til innhold

Poser under øya arrrghh

Anbefalte innlegg

Gjest hva har hjulpet deg?
Skrevet

Jeg er en ung jente med normal hud i ansiktet. Men under øynene får jeg så lett poser. Det er så irriterende!!! Får høre... åå så trøtt du ser ut i dag da.

Nå har jeg prøvd diverse produkter som ikke har hjulpet.

Har du prøvd noe som har hjulpet deg?? Hørte om en kjølende stift fra Vichy som skulle hjelpe. Men jeg så at den koster 199kr. Jeg prøver ikke noe såpass dyrt før jeg vet om det hjelper. Har allerede kasta bort nok penger.

Du er en knupp om du har gode tips eller råd:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover du veldig lenge?. Har du veldig lav pute?. Prøv i så fall med en litt høyere pute, slik at hodet kommer litt høyere. Eller så kan du jo sove sittende da:).

Posene kommer fordi det lett dannes væskeansamling i underhudsvevet under øynene. Hevelsen kan nok påvirkes av at du ligger på siden. Tyngdekraften gjør at det lettere samler seg væske på den siden du ligger på. Du kan prøve å ligge på ryggen.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Har du stor produksjon av tårevæske kanskje? Hvis du er ute, og det blåser, renner det vann fra øynene da? Si fra hvis du finner ut av det, da :) jeg har det slik av og til, og da blir øynene veldig hovne om natten.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Har du stor produksjon av tårevæske kanskje? Hvis du er ute, og det blåser, renner det vann fra øynene da? Si fra hvis du finner ut av det, da :) jeg har det slik av og til, og da blir øynene veldig hovne om natten.

ps. det hjelper ikke hvilken side jeg sover på , som 'pirko' skriver om. men det er riktig det med væskeansamling

Skrevet

Jeg har prøvd stiften fra Vichy, og synes faktisk at den hjelper litt. Kan høres ut som du er litt hardere "angrepet" enn meg, men det kan jo være verdt et forsøk.

Gjest amparro
Skrevet

Jeg er plaget av det jeg også, og det blir ikke bedre med årene! Jeg er nå midt i 30-åra og ser at det blir verrre og verre :-/

Jeg har også forsøkt alt fra vanndrivende (fra lege - ikke bra), massasje hos hudterapeut og alle mulige kremer!! Det er ikke mye som hjelper.

Nå leste jeg en annonse fra Scin Doctors hvor de har fått en ny øyegele som kanskje kan virke. Jeg har lest om den på nett nå og jeg kommer til å prøve den.

Du må nok regne med å betale (mye) mer en 200 kr for å få noe som funker er jeg redd. Men det er det vel verd....

Jeg brukte en gele fra La Praire en stund og den koster 1.200 kr, det er den kremen som har virket best....

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...