Gå til innhold

Er Gilde utsatt for sabotasje, eller???!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest og inn i stekeovnen
Skrevet

Hvorfor ikke bare vaske bort den sauemøkka?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvorfor ikke bare vaske bort den sauemøkka?

Fordi den var INNI steika. Og sauemøkk kommer ikke inn i ei steik av seg selv.

Skrevet

Hvordan kommer den INNI steika da?

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvordan kommer den INNI steika da?

Ved sabotasje?

Det kan neppe komme møkk inn i ei steik uten at noen med vitende og vilje har lagt den der.

Skrevet

Hvor på grisen sitter skinka?

Kanskje det rett og slett var dårlig håndtering i slaktnings- og styknings-prosessen som gjorde at møkka kom på avveie? Møkka kommer jo tross alt ut av dyret svært nær skinka, for å si det sånn... :-)

Skrevet

Ved sabotasje?

Det kan neppe komme møkk inn i ei steik uten at noen med vitende og vilje har lagt den der.

Sant nok.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Kanskje det rett og slett var dårlig håndtering i slaktnings- og styknings-prosessen som gjorde at møkka kom på avveie? Møkka kommer jo tross alt ut av dyret svært nær skinka, for å si det sånn... :-)

Jada, og vi spiser jo egg selv om de kommer ut svært nært rævhølet til høna... :-)

Skrevet

Jada, og vi spiser jo egg selv om de kommer ut svært nært rævhølet til høna... :-)

...men vi hadde nok ikke spist det om det var hønsemøkk inni egget...

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

...men vi hadde nok ikke spist det om det var hønsemøkk inni egget...

Nei, ikke sant?

Logitechmusa
Skrevet

Sauen slutter å drite etter at den er dau.

Skrevet

Men det sitter kanskje dritt igjen i tarmene også etter at dyret er dødt? Noe som må hånteres på forsvarlig vis, for å ikke forurense kjøttet som ikke er så veldig langt unna tarmene...

Skrevet

Ja og jeg har aldri funnet bæsj verken inni eller på eggene som jeg har kjøpt. ;-)

Skrevet

Møkka kan vel ha kommet fra tarmene?

Gjest Calóni
Skrevet

Tja. Fordøyelsen slutter å virke når noen dør. Men tarminnholdet kommer ut. Når mennesker dør setter man inn en analpropp for at ikke avføring skal sive ut.

Skrevet

Det lurer også jeg på!

Svært merkelig at slike ting skjer akkurat nå som Gilde likevel "sitter i saksa"...

Jeg og mannen min satt her og fabulerte om at sønnen(?) i huset sikkert har ønsket å fleipe med foreldrene sine. Han har planta møkka inn i kjøttet og så har spøken gått så langt at han ikke tør røpe seg....

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja og jeg har aldri funnet bæsj verken inni eller på eggene som jeg har kjøpt. ;-)

Det hender eggene er skitne. Men vi spiser jo ikke skallet.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det lurer også jeg på!

Svært merkelig at slike ting skjer akkurat nå som Gilde likevel "sitter i saksa"...

Jeg og mannen min satt her og fabulerte om at sønnen(?) i huset sikkert har ønsket å fleipe med foreldrene sine. Han har planta møkka inn i kjøttet og så har spøken gått så langt at han ikke tør røpe seg....

I så fall blir han kjendis hvis det kommer fram...

Men jeg tipper at det egentlig er Ben Redik Fy Fasan som har gjort det. Han står i ledtog med danskene, som har tenkt til å brase inn på det norske kjøttmarkedet snart.

Gjest togli
Skrevet

I så fall blir han kjendis hvis det kommer fram...

Men jeg tipper at det egentlig er Ben Redik Fy Fasan som har gjort det. Han står i ledtog med danskene, som har tenkt til å brase inn på det norske kjøttmarkedet snart.

*grøsninger*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...