Gjest PandaMiranda Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1297084.ece 0 Siter
Gjest og inn i stekeovnen Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hvorfor ikke bare vaske bort den sauemøkka? 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hvorfor ikke bare vaske bort den sauemøkka? Fordi den var INNI steika. Og sauemøkk kommer ikke inn i ei steik av seg selv. 0 Siter
Gjest og inn i stekeovnen Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Fordi den var INNI steika. Og sauemøkk kommer ikke inn i ei steik av seg selv. Hvordan kommer den INNI steika da? 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hvordan kommer den INNI steika da? Ved sabotasje? Det kan neppe komme møkk inn i ei steik uten at noen med vitende og vilje har lagt den der. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Fordi den var INNI steika. Og sauemøkk kommer ikke inn i ei steik av seg selv. Hvor på grisen sitter skinka? Kanskje det rett og slett var dårlig håndtering i slaktnings- og styknings-prosessen som gjorde at møkka kom på avveie? Møkka kommer jo tross alt ut av dyret svært nær skinka, for å si det sånn... :-) 0 Siter
Gjest og inn i stekeovnen Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Ved sabotasje? Det kan neppe komme møkk inn i ei steik uten at noen med vitende og vilje har lagt den der. Sant nok. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hvor på grisen sitter skinka? Kanskje det rett og slett var dårlig håndtering i slaktnings- og styknings-prosessen som gjorde at møkka kom på avveie? Møkka kommer jo tross alt ut av dyret svært nær skinka, for å si det sånn... :-) Jada, og vi spiser jo egg selv om de kommer ut svært nært rævhølet til høna... :-) 0 Siter
carma Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jada, og vi spiser jo egg selv om de kommer ut svært nært rævhølet til høna... :-) ...men vi hadde nok ikke spist det om det var hønsemøkk inni egget... 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 ...men vi hadde nok ikke spist det om det var hønsemøkk inni egget... Nei, ikke sant? 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hvor på grisen sitter skinka? Kanskje det rett og slett var dårlig håndtering i slaktnings- og styknings-prosessen som gjorde at møkka kom på avveie? Møkka kommer jo tross alt ut av dyret svært nær skinka, for å si det sånn... :-) Sauen slutter å drite etter at den er dau. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Sauen slutter å drite etter at den er dau. Men det sitter kanskje dritt igjen i tarmene også etter at dyret er dødt? Noe som må hånteres på forsvarlig vis, for å ikke forurense kjøttet som ikke er så veldig langt unna tarmene... 0 Siter
astridny Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jada, og vi spiser jo egg selv om de kommer ut svært nært rævhølet til høna... :-) Ja og jeg har aldri funnet bæsj verken inni eller på eggene som jeg har kjøpt. ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Fordi den var INNI steika. Og sauemøkk kommer ikke inn i ei steik av seg selv. Møkka kan vel ha kommet fra tarmene? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Sauen slutter å drite etter at den er dau. Tja. Fordøyelsen slutter å virke når noen dør. Men tarminnholdet kommer ut. Når mennesker dør setter man inn en analpropp for at ikke avføring skal sive ut. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Det lurer også jeg på! Svært merkelig at slike ting skjer akkurat nå som Gilde likevel "sitter i saksa"... Jeg og mannen min satt her og fabulerte om at sønnen(?) i huset sikkert har ønsket å fleipe med foreldrene sine. Han har planta møkka inn i kjøttet og så har spøken gått så langt at han ikke tør røpe seg.... 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Ja og jeg har aldri funnet bæsj verken inni eller på eggene som jeg har kjøpt. ;-) Det hender eggene er skitne. Men vi spiser jo ikke skallet. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Det lurer også jeg på! Svært merkelig at slike ting skjer akkurat nå som Gilde likevel "sitter i saksa"... Jeg og mannen min satt her og fabulerte om at sønnen(?) i huset sikkert har ønsket å fleipe med foreldrene sine. Han har planta møkka inn i kjøttet og så har spøken gått så langt at han ikke tør røpe seg.... I så fall blir han kjendis hvis det kommer fram... Men jeg tipper at det egentlig er Ben Redik Fy Fasan som har gjort det. Han står i ledtog med danskene, som har tenkt til å brase inn på det norske kjøttmarkedet snart. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 I så fall blir han kjendis hvis det kommer fram... Men jeg tipper at det egentlig er Ben Redik Fy Fasan som har gjort det. Han står i ledtog med danskene, som har tenkt til å brase inn på det norske kjøttmarkedet snart. *grøsninger* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.