Gå til innhold

Jeg vil ha kjæreste!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne i 30 åra som så gjerne vil ha meg en kjæreste. Jeg har vært innom Møteplassen og Finn en venn, men ikke møtt noen enda. Noen som vet om nettsteder der man kan finne en likandes kar?

Videoannonse
Annonse
Gjest Veldig mange er der inne
Skrevet

dagbladet sin BLINK er bra.

Skrevet

dagbladet sin BLINK er bra.

Takk..jeg synes det er så mange unge der inne:(

Gjest LOTUS78
Skrevet

prøv en annonse på dagbladetsside "en som passer for meg" oppgi en annonym e-postadresse. Jeg fikk mange svar da jeg skrev inn der for en stund siden.

Gjest Veldig mange der inne
Skrevet

Ja, er mange unge, men også mange i din alder, og mange litt eldre. Blitt veldig populært i alle aldersgrupper!

Gjest quando
Skrevet

Det er faktisk andre arenaer som man treffer folk enn møteplasser på Internett.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Du må sikkert bare være litt tålmodig. Nettet er ypperlig på den måten at det nesten ikke er grenser for hvor mange du kan komme i kontakt med. Og det øker sjansen for å treffe noen du passer sammen med. Det er ikke sikkert det er så veldig stor forskjell på de forskjellige sidene. Faktisk kan du regne med at mange er registrert flere steder.

IRL begrenser antallet seg veldig i forhold. Det at man blir tiltrukket av noen er sjelden et godt nok grunnlag for å vite om man passer sammen - det er så mange sider ved ens personlighet som skal klaffe.

Men å finne noen på nettet krever litt evne til å sile i mengden. Det å skjønne hvem man skriver med kan være en treningssak i seg selv. Jo flere man skriver med, og for hver gang man treffer en person på date, vil man bli mer dreven i hva en skal se etter. Det er bare å ta tiden til hjelp! I mellomtiden er det moro å skrive med mange artige personer mens man leter.

En stor fordel er at man kan være ærlig fra dag 1 i hva man søker etter, noe som ikke er særlig egnet på fest... "Hei du, jeg vil gjerne gifte meg og få to barn og hund, skal vi gå på date, eller??" Den funker liksom ikke irl, men på en nettside kan faktisk slike ting stå på profilen ens.

Sånn sett kan det i hvert fall være lurt å velge nettsider hvor du registrerer en profil, for der gir du det viktigste signalet om hvem du vil komme i kontakt med.

En annen ting er at du kan være anonym inntil du kjenner deg trygg nok/ interessert nok til å ta sjansen på et møte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...