Gjest Signaturell Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Finnes det noen side hvor man kan søke i folkeregisteret? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Nei. Hva er du ute etter? Det finnes andre måter å lete opp folk på over nettet. 0 Siter
Gjest Signaturell Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Nei. Hva er du ute etter? Det finnes andre måter å lete opp folk på over nettet. Skulle hatt en adresse på en person jeg jobbet sammen med tidligere, men som jeg ikke finner hos opplysningen eller noe sånt. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Skulle hatt en adresse på en person jeg jobbet sammen med tidligere, men som jeg ikke finner hos opplysningen eller noe sånt. Ah, okay. Da er jeg ikke sikker. Vet du at du har rett navn? Søk ev. på samboer? 0 Siter
Gjest Krølle@lf@ Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Skulle hatt en adresse på en person jeg jobbet sammen med tidligere, men som jeg ikke finner hos opplysningen eller noe sånt. Snakker du om postadresse eller bostedsadresse? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Skulle hatt en adresse på en person jeg jobbet sammen med tidligere, men som jeg ikke finner hos opplysningen eller noe sånt. Ring Folkeregisteret i morra. 0 Siter
Signaturelle Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Snakker du om postadresse eller bostedsadresse? Det er egentlig det samme, trenger bare en adresse å sende noe til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.