Gå til innhold

Dårlig råd og konfirmasjonsgave???

Anbefalte innlegg

Gjest konfirmasjon
Skrevet

Er student for tiden med dårlig økonomi. Jeg er gudfar til en som skal konfirmeres til helga. Er selvfølgelig bedt, men jeg må reise dit og reise vil koste ca 1500 kr. I tillegg skal jeg gi gave. Hører de fleste gudforeldre gir minst 1000 kr, og vedkommende ønsker seg penger. Hvordan skal jeg gjøre dette, når jeg ikke har råd til verken reise eller 1000 kr i gave? Tips tas i mot med takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke penger
Skrevet

Ingen kan forlange penger i gave.

Gi et selvlaget gavekort på noe du kan tilby, (etter du har hatt en sommerjobb, feks), kanskje han / hun kan komme på besøk på studiestedet ditt før skolestart en helg? Eller du kan forstørre et fint bilde, det behøver ikke bli så dyrt.

Gjest Debra irl
Skrevet

Hvis ikke du har råd til å reise så har du jo "spart" 1500 kr. Gave kan du sende. Syns ideen om hjemmelaget gavekort var bra. Gavekort med løfte om telttur i skauen, eller en guttekveld av noe slag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...