Gå til innhold

Norge som islamsk stat - disse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jah. Muhammed er jo et ordentlig sjarmtroll, så dette skal gå bra. At han drepte noen tusen, var nærmest for en hjemmeulykke å regne i forhold til de 5-6 mill som hans etterfølgere har drept de siste 35 åra, og de 10-12 mill som er jaget fra hus og hjem.

"Å stemme er å delta i en demokratisk prosess som er i strid med islam, for det er bare Allah som kan fastsette regler for mennesker,» står det å lese på Hizb-ut-Tahrirs danske hjemmeside.

- Vi mener at Gud er den eneste suverene lovgiver. I det demokratiet jeg snakker om, kan folk velge ledere, men de må utføre Guds ordre. I det demokratiet dere tror på, er det lederne og menneskene som bestemmer lovene. At mennesker lager lover, skaper katastrofe, mener Muhammad.

Å innføre de strenge religiøse sharia-lovene vil kort og godt snu hele det norske samfunnet helt på hodet. Steining blir en akseptert straffemetode, homofili blir forbudt og kan bli straffet med døden, og kvinner kan ikke ha kontakt med menn utenfor egen familie, bare for å nevne noe."

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=4749071

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den gjengen der er skumle med hensyn til terror og fanatisme. Jeg har liten tro på at størsteparten av den oppvoksende generasjon pakistanere (f.eks) i norge er interessert i et slikt samfunn.

"..............................................."

Skrevet

Den gjengen der er skumle med hensyn til terror og fanatisme. Jeg har liten tro på at størsteparten av den oppvoksende generasjon pakistanere (f.eks) i norge er interessert i et slikt samfunn.

"..............................................."

Det er retorikken som er skummel.

De som får lide er vanlige fredsommelige mennesker som blir koblet til denne figuren via sin religion. Han sier dette er det islam som skal komme, og opinionen kan finne på å tro han og ilegge resten av muslimene samme skremmende holdninger. Sannheten kan like godt være at 99,5% av dem hater fyren som pesten.

I tilfelle må -de selv- jage svinet hjem dit han kom fra og be han holde seg i hula si. Hvis nå fyren får stå uimotsagt av vanlige muslimer, så vil han framstå som talsmann, og det er skummelt for deres anseelse.

At de delte ut løpesedler om å jage ut alle dansker og danne et "muslimsk land" på Nørrebro er ille nok, men når de nå oppfordrer til å drepe jøder syns jeg er langt over streken og på tide med arrestasjoner.

Skrevet

Det er retorikken som er skummel.

De som får lide er vanlige fredsommelige mennesker som blir koblet til denne figuren via sin religion. Han sier dette er det islam som skal komme, og opinionen kan finne på å tro han og ilegge resten av muslimene samme skremmende holdninger. Sannheten kan like godt være at 99,5% av dem hater fyren som pesten.

I tilfelle må -de selv- jage svinet hjem dit han kom fra og be han holde seg i hula si. Hvis nå fyren får stå uimotsagt av vanlige muslimer, så vil han framstå som talsmann, og det er skummelt for deres anseelse.

At de delte ut løpesedler om å jage ut alle dansker og danne et "muslimsk land" på Nørrebro er ille nok, men når de nå oppfordrer til å drepe jøder syns jeg er langt over streken og på tide med arrestasjoner.

"men når de nå oppfordrer til å drepe jøder syns jeg er langt over streken og på tide med arrestasjoner"

Det er jeg selvfølgelig enig i, men jeg tror ikke det lar seg gjøre juridisk.

"............................................"

Gjest LOTUS78
Skrevet

Dette tror jeg er en fjern tanke for folk flest. Tror ikke at den vanlige mann i gata bekymrer seg for at det skal bli slik her i Norge.

Skrevet

Dette tror jeg er en fjern tanke for folk flest. Tror ikke at den vanlige mann i gata bekymrer seg for at det skal bli slik her i Norge.

Det er retorikken som er farlig. Han prøver skape splid og avstand. Han vil at de vantro skal tro muslimer er slik, så de vantro får motvilje. Da oppnår han å få noen over på sin side som en virkning av konflikten, kanskje ikke mange, men nok til at han får litt makt.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Det er retorikken som er farlig. Han prøver skape splid og avstand. Han vil at de vantro skal tro muslimer er slik, så de vantro får motvilje. Da oppnår han å få noen over på sin side som en virkning av konflikten, kanskje ikke mange, men nok til at han får litt makt.

Jeg tror at mye av den frykten vi har for muslimer er medieskapt ved at slike tullinger får plass i mediebildet og gir inntrykk av at de er slik muslimene tenker. Det er veldig farlig, og jeg går på det hver gang muslimene får dårlig omtale i media. Dette gjør til at jeg og mange får en motvilje og frykt for muslimer.

Skrevet

Jeg tror at mye av den frykten vi har for muslimer er medieskapt ved at slike tullinger får plass i mediebildet og gir inntrykk av at de er slik muslimene tenker. Det er veldig farlig, og jeg går på det hver gang muslimene får dårlig omtale i media. Dette gjør til at jeg og mange får en motvilje og frykt for muslimer.

Det tror jeg du har veldig rett i, dessverre.

Skrevet

Nettopp, det er det jeg mener.

Gjest trond-h
Skrevet

"Å stemme er å delta i en demokratisk prosess som er i strid med islam, for det er bare Allah som kan fastsette regler for mennesker,» står det å lese på Hizb-ut-Tahrirs danske hjemmeside."

Får interlig håpe at muslimer følger det rådet. Så er det litt større håp om at man får valgt politiskere med demokratisk sinnelag.

Men jeg er redd toget egentlig er gått for at vi fortsatt skal være en demokratisk stat også om 30-40 år. (P.g.a. stor befolkningsøkning blant muslimer.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...