Gå til innhold

Tips til kjøp av stasjonsvogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker oss ny brukt bil til høsten. Vi er begge ganske lange og vi skulle aller helst hatt en bil en kan svinge seg inn i, ikke krype inn og ut av. Spesielt med tanke på den kommende lovende som skal tas i og ut av barnesete, da er det fint at vi slipper å krype inn i bilen.

Det bør helst også være godt med bagasjeplass, slik at en bagvogn får plass uten at vi må ta den fra hverandre, men kun klappet sammen.

Har dere noen tips om biltyper jeg kan kikke på?

Har kikket på VW Sharan, men den er kanskje vel stor.

Nissan X-trail er kjempefin, men har den stort bagasjerom?

Videoannonse
Annonse
Gjest Matematica
Skrevet

Honda Cr-v! Får ikke fullrost den nok!

Skrevet

Honda Cr-v! Får ikke fullrost den nok!

Et hakk dyrere enn jeg har lyst til å betale for en bil.

Gjest Ford Mondeo
Skrevet

Vi er superfornøyde med vår Ford Mondeo stv. Vi er to voksne og to barn.

Skrevet

WV Golf. Den har plass til barnevogn++ og har god benplass.

Gjest smil,det er sol ute
Skrevet

Et hakk dyrere enn jeg har lyst til å betale for en bil.

volvo v70 er kjempegod bil

x-trail er flott men har lite bagsjerom:(

Skrevet

Når du først skal kjøpe ny bil ville jeg samtidig sjekket at det er plass til bakovervendt barnesete i en størrelse større enn babysetet, uten at forsetet må skyves alt for langt frem.

Skal snart se etter stasjonsvogn selv tror jeg, men uten at jeg har peiling på bil så sikler jeg litt på audi.

Gjest Peugot 406
Skrevet

Vi har en Peugot 406, den er vi stjernefornøyd med. Vi er to voksne, 3 barn og en hund:)Vi to voksne er ganske lange begge to. Gubben er veeeldi kresen på bil, og har skiftet bil ofte, men denne skulle vi ha lenge sa han.

mariaflyfly
Skrevet

Saab 9-5 stasjonsvogn er den beste bilen jeg noensinne har kjørt. God bagasjeplass, fin design og en kjørekomfort av en annen verden. Jeg er superfornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...