cecily Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Vi ønsker oss ny brukt bil til høsten. Vi er begge ganske lange og vi skulle aller helst hatt en bil en kan svinge seg inn i, ikke krype inn og ut av. Spesielt med tanke på den kommende lovende som skal tas i og ut av barnesete, da er det fint at vi slipper å krype inn i bilen. Det bør helst også være godt med bagasjeplass, slik at en bagvogn får plass uten at vi må ta den fra hverandre, men kun klappet sammen. Har dere noen tips om biltyper jeg kan kikke på? Har kikket på VW Sharan, men den er kanskje vel stor. Nissan X-trail er kjempefin, men har den stort bagasjerom? 0 Siter
Gjest Matematica Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Honda Cr-v! Får ikke fullrost den nok! 0 Siter
cecily Skrevet 30. april 2006 Forfatter Skrevet 30. april 2006 Honda Cr-v! Får ikke fullrost den nok! Et hakk dyrere enn jeg har lyst til å betale for en bil. 0 Siter
Gjest Ford Mondeo Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Vi er superfornøyde med vår Ford Mondeo stv. Vi er to voksne og to barn. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 WV Golf. Den har plass til barnevogn++ og har god benplass. 0 Siter
Gjest smil,det er sol ute Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Et hakk dyrere enn jeg har lyst til å betale for en bil. volvo v70 er kjempegod bil x-trail er flott men har lite bagsjerom:( 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Når du først skal kjøpe ny bil ville jeg samtidig sjekket at det er plass til bakovervendt barnesete i en størrelse større enn babysetet, uten at forsetet må skyves alt for langt frem. Skal snart se etter stasjonsvogn selv tror jeg, men uten at jeg har peiling på bil så sikler jeg litt på audi. 0 Siter
Gjest Peugot 406 Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Vi har en Peugot 406, den er vi stjernefornøyd med. Vi er to voksne, 3 barn og en hund:)Vi to voksne er ganske lange begge to. Gubben er veeeldi kresen på bil, og har skiftet bil ofte, men denne skulle vi ha lenge sa han. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Saab 9-5 stasjonsvogn er den beste bilen jeg noensinne har kjørt. God bagasjeplass, fin design og en kjørekomfort av en annen verden. Jeg er superfornøyd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.