Gå til innhold

søke opp terapeuten på nettet - NHD


Gjest Nettsnok

Anbefalte innlegg

Gjest Nettsnok

NHD, ville du reagert dersom en av pasientene dine (da du drev psykoterapi (og forøvrig også fortsatt)) søkte på navnet ditt på nettet og leste det h*n fant der? Er ikke det ganske normalt? Når arbeidsgivere ansetter folk nå så tar de jo ofte et søk på nettet, er det da rart at pasienter søker opp den behandleren de "ansetter"/får? Kan det på noen som helst måte tolkes som sykdom å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel ganske sinnsykt ja. Du er gal. Neida, men det er litt rart å snakke om det vil jeg påstå. Graden av sjekking vil vel ha noe å si om det er psykt eller ikke. Å ta et lite søk av ren nyskjerrighet er vel ikke så galt, men å gjøre det veldig utstrakt, er litt tvilsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettsnok

Det er vel ganske sinnsykt ja. Du er gal. Neida, men det er litt rart å snakke om det vil jeg påstå. Graden av sjekking vil vel ha noe å si om det er psykt eller ikke. Å ta et lite søk av ren nyskjerrighet er vel ikke så galt, men å gjøre det veldig utstrakt, er litt tvilsomt.

Enig i det å snakke om det, men det kan jo være man fant ut noe som man bare "ploppet" ut med i en time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det å snakke om det, men det kan jo være man fant ut noe som man bare "ploppet" ut med i en time :)

Det hadde jeg ikke gjort var jeg deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er jeg svært syk... :-)

Jeg har Googlet både fastlegen og jordmoren min. Tror det er veldig normalt, jeg. Man er jo nysgjerrig på personer som får tilgang til ens egen helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nettsnok

Det hadde jeg ikke gjort var jeg deg.

Hvorfor ikke? Fordi man må "skjule" at man har søkt og vet? I så fall må det jo være fordi det er galt? Og jeg skjønner altså ikke at det er det.

Men hvis du mener det kan sikkert andre også mene det, så takk for tilbakemeldingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall er jeg svært syk... :-)

Jeg har Googlet både fastlegen og jordmoren min. Tror det er veldig normalt, jeg. Man er jo nysgjerrig på personer som får tilgang til ens egen helse.

Jeg har googlet psykologen min, familien til psykologen, og alle andre som kan ha en forbindelse. Sjekker med jevne mellomrom om det finnes noe nytt. Tror det er litt snålt men ikke sykt... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...