Gå til innhold

Hva gjør dere 1.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eiendomsmassen? Ja, det stemmer, du var jo så rik!

*Synd han ikke ville ha meg...*

Betyr det male huset på forståelig norsk?

Jeg er da slett ikke rik :-)

I praksis betyr det å stelle og stulle litt i hagen, pusse på bilene..ta et rafs på båten, og kanskje spasere en tur...hvis været tillater naturligvis.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

4

• keinstein

3

• gripp

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

I morgen er min siste dag på universitetet dette semestret. Jeg skal pakke, og rydde hybelen for så å dra om ettermiddagen og holde en presentasjon for min profesor og medstudenter.

Kanskje jeg skal grine snart når jeg tenker på mine tradisjoner med å stå opp tidlig, smøre snitter, lage kaffe, hente de gamle, høre på taler, gå i tog, arrangere lotteri, gå ned til sentrum i mere tog osv.

Jeg gleder meg for mye til å feriere i USA og reise hjem til å orke å grine;)

God 1. mai til alle sammen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er da slett ikke rik :-)

I praksis betyr det å stelle og stulle litt i hagen, pusse på bilene..ta et rafs på båten, og kanskje spasere en tur...hvis været tillater naturligvis.

Hage, biler (i flertall!), båt...

Det er ikke så rart at jeg tror du er rik!

Dessuten, i det skryte innlegget du hadde for et par uker siden, var du ikke da både rik, meget tiltrekkende og sjarmerende?

Jeg bet meg merke i det ;)

Skrevet

Jeg skal slappe av hjemme i sofa'n og sitre litt for at måneden "min" har kommet :-D

Gjest påppitåpp
Skrevet

Kanskje jeg står opp når middagen er ferdig.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kjører Mjøsa rundt på mc:-)

Gjett om jeg også har lyst til det, da!

Håper vi begge får ta turen :)

Skrevet

Hage, biler (i flertall!), båt...

Det er ikke så rart at jeg tror du er rik!

Dessuten, i det skryte innlegget du hadde for et par uker siden, var du ikke da både rik, meget tiltrekkende og sjarmerende?

Jeg bet meg merke i det ;)

Nja..rikdom er et relativt begrep. Det er slik at jeg stundom har vansker med å få utgiftene til å strekke til, og da er jeg vel rik nok.

Det er dessuten andre ting i livet enn penger, skjønner du.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg skal slappe av hjemme i sofa'n og sitre litt for at måneden "min" har kommet :-D

Din måned?

Aha, har du termin snart?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nja..rikdom er et relativt begrep. Det er slik at jeg stundom har vansker med å få utgiftene til å strekke til, og da er jeg vel rik nok.

Det er dessuten andre ting i livet enn penger, skjønner du.

"Det er dessuten andre ting i livet enn penger, skjønner du."

Nettopp, det var derfor jeg bet meg merke i det med utseendet ditt også :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Kanskje jeg står opp når middagen er ferdig.

Å sove så lenge er sløsing med en fin dag!

Skrevet

Din måned?

Aha, har du termin snart?

Jepp :-)

Jeg har avtalt med henne at fra og med i morgen kan hun bare komme! Jo før, jo bedre :-D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I morgen er min siste dag på universitetet dette semestret. Jeg skal pakke, og rydde hybelen for så å dra om ettermiddagen og holde en presentasjon for min profesor og medstudenter.

Kanskje jeg skal grine snart når jeg tenker på mine tradisjoner med å stå opp tidlig, smøre snitter, lage kaffe, hente de gamle, høre på taler, gå i tog, arrangere lotteri, gå ned til sentrum i mere tog osv.

Jeg gleder meg for mye til å feriere i USA og reise hjem til å orke å grine;)

God 1. mai til alle sammen.

Da vil jeg ønske deg en riktig god USA-ferie :)

Og velkommen tilbake til gamlelandet etterpå.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp :-)

Jeg har avtalt med henne at fra og med i morgen kan hun bare komme! Jo før, jo bedre :-D

Skulle hun komme i morgen, så får du en god grunn til å flagge 1.mai i årene fremover :-)

Får bare håpe jenta har vett til å komme ut før 17.mai!

Skrevet

Skulle hun komme i morgen, så får du en god grunn til å flagge 1.mai i årene fremover :-)

Får bare håpe jenta har vett til å komme ut før 17.mai!

Håper det jeg óg...

amerikafareren
Skrevet

Da vil jeg ønske deg en riktig god USA-ferie :)

Og velkommen tilbake til gamlelandet etterpå.

Takk;)

Gjest ikke jeg heller
Skrevet

Bare hyggelig :)

Joda, de flagger nok for deg, de vet bare ikke om det!

Alle flagger på bursdagen min også... hehe...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har nettopp kommet hjem fra sommerhytta og der har jeg drevet med hagearbeid hele helga.

1 mai blir det hagearbeid her hjemme på meg (dvs. maling) og båtpuss på mannen min.Har vondt i ryggen og er litt sliten etter helga, men det gir seg nok til i morgen.

Phuuu, våren kan være både slitsom og koselig.

Skrevet

Har ingen forhold til 1.mai.

Skal jobbe kveld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...