Gå til innhold

Hva gjør dere 1.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en helt vanlig fridag! Har definitivt ingen tradisjoner. I år skal vi til svigers og se på de nyfødte lammene!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• carma

4

• keinstein

3

• gripp

3

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I morgen skal jeg sove leeenge, lese litt (muligens ute i sola...)

Gjest påppitåpp
Skrevet

Å sove så lenge er sløsing med en fin dag!

Vi trenger en ny krig for at det skal bli mening med den dagen igjen, alle har det for godt, og de bryr seg ikke.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Alle flagger på bursdagen min også... hehe...

Da tipper jeg at du har bursdag 17. mai.

Gjest staedtler
Skrevet

Lesing? Er du også student?

Skal disputere i juni, i idrettsfysiologi. Du?

Skrevet

Håper det jeg óg...

Mi jente er født på 17 mai...hun er nå 9 år å synes det er kjempestas at hun har bursdag den dagen. Vi lager bursdagselskap enten før eller etter den dagen. Men jeg husker da jeg gikk å venta på hun skulle komme, jeg håpa jeg skulle unngå 17 mai, men neida, kunne ikke knipe igjenn heller da hu endelig kom:)

Imorgen skal jeg forøvrig besøke min søster og tanteungene mine.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Skal disputere i juni, i idrettsfysiologi. Du?

Nei, jeg er ikke student. Jeg bare tenkte på at det er flere andre i tråden her som studerer.

Skrevet

I morgen skal jeg først forberede, og så gjennomføre et burdagsselskap for 21 sju- og åtteåringer fra kl 15 til 18 (i heimen).

Jeg har begynt med den mentale oppbyggingen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I morgen skal jeg først forberede, og så gjennomføre et burdagsselskap for 21 sju- og åtteåringer fra kl 15 til 18 (i heimen).

Du må ha lykke til!

Jeg skal sende deg varme tanker, enten jeg nå vasker hus eller sitter på en motorsykkel. (Håper på det siste)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I morgen skal jeg sove leeenge, lese litt (muligens ute i sola...)

Jeg liker ikke helt å lese om alle som har så fint vær. Her erdet meldt kaldt vær og regn.

Men de får nyte sola de som kan.

Gjest har heller aldri gjort det
Skrevet

Flagger ikke alle for meg i morgen da? Hehe, neida, tusen takk for gratulasjonen. :-)

Jeg flagger _ikke_ på 1. mai

Skrevet

*dulte*

Sjekker du meldinger, eller? ;-)

Skrevet

Vi har aldri gått i tog. Her blir det hagearbeid og båtpuss om værgudene blir snillere. Vi har hatt regn i hele dag :(

Skrevet

Vi pleier å delta på et 1.maiarrangement og om været er bra, følge toget i byn (Bergen). I morgen skal jeg holde appell på rådhuset, og barna får være hjemme med besteforeldrene i stedet, siden jeg ikke kan holde minsten i tøylene fra talerstolen. :-)

Skrevet

Se på toget i Oslo. Grille hos en kompis.

Jeg trodde ikke du var takknemlig til Gerhardsen :o)

Gjest knarp
Skrevet

Ingen tradisjoner. Fridag på linje med påske, Kr Hf og pinse.

mariaflyfly
Skrevet

Sto opp i pissregnet og heiste flagget for første og siste gang på 1. mai. Det er jeg som hadde ansvaret dene gangen i borettslaget.

Ellers skal jeg bare nyte fridagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...