Gyda Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 *dulte* Sjekker du meldinger, eller? ;-) Ups - holdt på å falle. Men _nå_ har jeg sjekka meldinger - og svart. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Ingen tradisjoner i det hele tatt. Bare en deilig fridag hvor man kan pusle litt i hagen om man har hage. ) 0 Siter
Tralla Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Skal straks på jobb, som jeg skal på de aller fleste røddagene denne våren.. *sukk* Den som kunne hatt en vanlig 8-4 jobb isteden... 0 Siter
keinstein Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Du skal bare se på tog, ikke delta? Ikke så ivrig sånn. 0 Siter
keinstein Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Jeg trodde ikke du var takknemlig til Gerhardsen ) Ja. Men ikke nok til at jeg går i tog og dyrker gamle helter, AP er et parti, ikke en person. Vi får legge vekk nostalgien og pakke bort det gamle rustrøde verktøyet, særlig etter at vi har fått vite hva de røde helter har gjort av ugjerninger. De skulle vært dratt opp av grava og utstilt i skrekkabinett. Lakeiene deres burde snike seg under teppet i skam, ikke løpe rundt og tro de skal få starte helvetet på nytt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.