Gå til innhold

Kjæreste med personlegheitsforrstyrrelse Schizonid + deprimert


konge av sogn

Anbefalte innlegg

konge av sogn

Hei.Det er meg som skreiv spørsmål om det med kjæreste med personligheitsforrstyrrelse Schizonid + deprimert, om korleis du trudde det kunne kome til å gå. Me har god kontakt saman no,sjølv om framleis er innlagt på lukka avdeling. Snakkar saman på telefon 3-4 gonger for veka, og har koseleg samtalar. Det går framover med ho no. Det høyrer eg på stemma, at ho er betre og meir positiv. Ho seier det sjølv også. Me må berre ta tida til hjelp. Ho får rett behandling no.

Så kjem saken eg skriv for denne gongen. Eg har bestillt sydentur for oss 2 i februar 2007, 10 februar til Cran Canaria i 1 veke. Men om ho ikkje er frisk til desember eller har forhåpningar om at ho blir utskriven,så lyt eg jo avbestille slik at eg får att pengane. Det eg vil spørje deg om er: Trur du at ho vil klare å verte frisk og kome ut til den tid? Kan ho eventuelt få permisjon, kome inn att på avdelingen når me kjem heim?

Takksam for tilbakemeldingar på innlegget mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...