Gå til innhold

Temperatur i Bulgaria i sept.

Anbefalte innlegg

Gjest bulgaria?
Skrevet

Noen som har vært i Bulgaria (Sunny Beach) i september? Lurer på hvordan været er der da. Hvor varmt det er. Det står jo temperatur i reisekatalogene, men hvor mye kan vi stole på dem tro... :)

Og er det mye regn? Ble plutselig litt engstelig da jeg leste et reisebrev fra en engelskmann, han sa september var rainy-season... Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk :) Nå blei jeg litt glad. Der står det jo at det er færrest regndager i september :)

Ja, faktisk..

Skrevet

Vi var i Bulgaria helt i slutten av september, og første uka på oktober. Det var for kaldt til å ligge på stranda, for vinden som blåste hele tida var kald. En av dagene var det bare fire grader - og masse regn.

Vi var kanskje bare uheldige, vet ikke jeg. I sola var det godt og varmt sånn ellers, men altså for kaldt på stranda og i skyggen til at det var behagelig.

Dette var den siste turen nedover for charterturistene den sesongen.

Skrevet

Vi var i Bulgaria helt i slutten av september, og første uka på oktober. Det var for kaldt til å ligge på stranda, for vinden som blåste hele tida var kald. En av dagene var det bare fire grader - og masse regn.

Vi var kanskje bare uheldige, vet ikke jeg. I sola var det godt og varmt sånn ellers, men altså for kaldt på stranda og i skyggen til at det var behagelig.

Dette var den siste turen nedover for charterturistene den sesongen.

Min mor var i Spania i juni, der hadde de glattkjøringsopplæring på TV;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...