Gjest Au pair Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Dere som vet noe om slike programmer, hvor er det best å dra? Jeg har lyst på Australia, men er det trygt? Er det tryggere i USA?, ja eller Europe? Jeg vil snakke engelsk sammen med familien. Gi meg noen tips vær så snill: 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg tror ikke det er noen forskjell på tryggheten i Australia vs. USA og Europa. Tryggheten avhenger av hvilket byrå du bruker. Bruk et godkjent og annerkjent byrå. 0 Siter
Gjest Au pair Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Jeg tror ikke det er noen forskjell på tryggheten i Australia vs. USA og Europa. Tryggheten avhenger av hvilket byrå du bruker. Bruk et godkjent og annerkjent byrå. Hva er godkjent og anerkjent byrå? 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 http://www.unginfo.oslo.no/utiverden/aupair.php 0 Siter
Sofline Skrevet 30. april 2006 Skrevet 30. april 2006 Hva er godkjent og anerkjent byrå? Du bør bruke et byrå fordi du da står sterkere hvis det oppstår problemer, og du får hjelp når du trenger det. Bruk et byrå andre har gode erfaringer med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.