Gå til innhold

Au pair

Anbefalte innlegg

Gjest Au pair
Skrevet

Dere som vet noe om slike programmer, hvor er det best å dra?

Jeg har lyst på Australia, men er det trygt? Er det tryggere i USA?, ja eller Europe? Jeg vil snakke engelsk sammen med familien.

Gi meg noen tips vær så snill:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen forskjell på tryggheten i Australia vs. USA og Europa. Tryggheten avhenger av hvilket byrå du bruker. Bruk et godkjent og annerkjent byrå.

Gjest Au pair
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen forskjell på tryggheten i Australia vs. USA og Europa. Tryggheten avhenger av hvilket byrå du bruker. Bruk et godkjent og annerkjent byrå.

Hva er godkjent og anerkjent byrå?

Skrevet

Hva er godkjent og anerkjent byrå?

Du bør bruke et byrå fordi du da står sterkere hvis det oppstår problemer, og du får hjelp når du trenger det. Bruk et byrå andre har gode erfaringer med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...