Gå til innhold

/(%&/#%¤&sdf&/(%¤((

Anbefalte innlegg

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Jeg hadde gledet meg til frikveld med dusten av en gubbe. Han skulle bare rett innom jobben og ta noe raskt arbeid. 15 min lovet han. Nei, det tok 3 timer. Han kom hjem nå. Jeg er så SINT!!! Kan noen roe meg litt

Videoannonse
Annonse
Gjest eller hva?
Skrevet

Huff å huff, håper han hadde noe smart å si når han kom hjem da...

klokka er ikke over tolv enda, så dere kan jo få en flott kveld lell?

Skrevet

....tja - du bør i alle fall ikke kaste bort tiden her på DOL da! :)

Gjest py og py og blæ
Skrevet

....tja - du bør i alle fall ikke kaste bort tiden her på DOL da! :)

Det kan jeg love deg at jeg skal. Så kan han sitte der og glo på tv aleine.

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Huff å huff, håper han hadde noe smart å si når han kom hjem da...

klokka er ikke over tolv enda, så dere kan jo få en flott kveld lell?

Jeg ville ikke at han skulle gå innom i det hele tatt, men han lovet at det gikk raskt. Ikke mye fornuftig ut av han nei.

Skrevet

Stakkars - han jobber vel ikke for moro skyld? han hadde vel mye å gjøre da vel!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

En gang i tiden lovet jeg meg selv at jeg aldri skulle bruke kommentaren "Mannfolk, altså!!"

OK, det er heldigvis fortsatt sjelden jeg gjør det, men den situasjonen du beskriver her er nettopp en sånn hvor jeg ville bryte mine egne bud.

Hah. Pah! Mannfolk, altså!!! Bare typisk dem, da...

Skrevet

En gang i tiden lovet jeg meg selv at jeg aldri skulle bruke kommentaren "Mannfolk, altså!!"

OK, det er heldigvis fortsatt sjelden jeg gjør det, men den situasjonen du beskriver her er nettopp en sånn hvor jeg ville bryte mine egne bud.

Hmmm -det blir fort 3 timer på kontoret om jeg stikker innom også. Det viktigste er vel at han sier; "det kan ta litt tid, så ikke sitt og vent" - da blir ingen skuffet -og så kan man heller komme tidligere hjem som en overraskelse.

Skrevet

Gå og knull vettet av ham, så forter han seg sikkert mer neste gang du venter hjemme.

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Og der la han seg. Fikk lyst å sparke han i rumpa der han gikk!:)

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Hmmm -det blir fort 3 timer på kontoret om jeg stikker innom også. Det viktigste er vel at han sier; "det kan ta litt tid, så ikke sitt og vent" - da blir ingen skuffet -og så kan man heller komme tidligere hjem som en overraskelse.

Toppen et kvarter sa han. Det spiller ingen rolle nå for nå har han lagt seg. Det var den kvelden.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Ja, vet du hva som kan irritere meg når det gjelder mannfolk? Ikke nødvendigvis den enkelte situasjonen som oppstår, men den manglende evne til å informere om det...

Ting "bare skjer", liksom, og så kan han ikke noe for det...

Men bortsett fra det (og sikkert et par andre små sjarmerende bagateller) er de jo de mest elskelige skapningene på jord.

(Dvs: HAN er. Jeg klarer meg heldigvis utmerket godt med en...)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Og der la han seg. Fikk lyst å sparke han i rumpa der han gikk!:)

Huff, føler med deg. Jeg hadde vært kjempeskuffet...

Ta en prat med ham. Ikke legg deg på vonde følelser.

Skrevet

Noen ganger er det ålreit, noen ganger er det helt ålreit... og bo alene.

Skrevet

Noen ganger er det ålreit, noen ganger er det helt ålreit... og bo alene.

Skal det ikke mer til -enn at fyren jobber (JOBBER) litt ekstra før en surmuler?? herreminhatt.

Gjest nøstemor
Skrevet

Glad jeg ikke har sånn en fotlenke av en samboer som din tydeligvis har!!

Signaturelle
Skrevet

Selvsagt er det kjipt når planer går i vasken, men jeg tviler på at han ble på jobben med vilje og for å såre deg. Det er sikkert mye å gjøre og det var kanskje ikke så lett å komme seg unna - kanskje var det andre der som satte ham igang med ting.

Det er viktig å ha litt rom for slikt i et forhold hvis det skal fungere. Man kan ikke sitte og være sur når en person faktisk jobber. Det hadde vært noe annet om han hadde dratt ut med kompiser og droppet avtalen deres.

Du bør skjerpe deg litt og heller fokusere på at du får litt tid for deg selv og kan gjøre det DU vil. Et forhold kan aldri fungere over tid dersom den ene parten knebler den andre og blir sur for det minste.

Gjest singelogsang
Skrevet

Hva handler dette egentlig om?

Tror du at han har et forhold på si og bruker jobben som unnskyldning.

Tror du han ville bort fra deg og dine krav?

Jeg er bare SÅ glad for at jeg er singel og slipper sånne ubetydelige konflikter som tapper all energi og livsglede.

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Selvsagt er det kjipt når planer går i vasken, men jeg tviler på at han ble på jobben med vilje og for å såre deg. Det er sikkert mye å gjøre og det var kanskje ikke så lett å komme seg unna - kanskje var det andre der som satte ham igang med ting.

Det er viktig å ha litt rom for slikt i et forhold hvis det skal fungere. Man kan ikke sitte og være sur når en person faktisk jobber. Det hadde vært noe annet om han hadde dratt ut med kompiser og droppet avtalen deres.

Du bør skjerpe deg litt og heller fokusere på at du får litt tid for deg selv og kan gjøre det DU vil. Et forhold kan aldri fungere over tid dersom den ene parten knebler den andre og blir sur for det minste.

"Det er viktig å ha litt rom for slikt i et forhold hvis det skal fungere."

LITT? hahahaha, den var god.

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Glad jeg ikke har sånn en fotlenke av en samboer som din tydeligvis har!!

Jeg kan love deg at jeg ikke er noen fotlenke. Jobben er hans førsteprioritert, deretter kommer meg og barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...