Gå til innhold

/(%&/#%¤&sdf&/(%¤((

Anbefalte innlegg

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Hva handler dette egentlig om?

Tror du at han har et forhold på si og bruker jobben som unnskyldning.

Tror du han ville bort fra deg og dine krav?

Jeg er bare SÅ glad for at jeg er singel og slipper sånne ubetydelige konflikter som tapper all energi og livsglede.

Han elsker jobben og det er kun det han snakker om når han en sjelden gang er hjemme.

Videoannonse
Annonse
Gjest py og py og blæ
Skrevet

Selvsagt er det kjipt når planer går i vasken, men jeg tviler på at han ble på jobben med vilje og for å såre deg. Det er sikkert mye å gjøre og det var kanskje ikke så lett å komme seg unna - kanskje var det andre der som satte ham igang med ting.

Det er viktig å ha litt rom for slikt i et forhold hvis det skal fungere. Man kan ikke sitte og være sur når en person faktisk jobber. Det hadde vært noe annet om han hadde dratt ut med kompiser og droppet avtalen deres.

Du bør skjerpe deg litt og heller fokusere på at du får litt tid for deg selv og kan gjøre det DU vil. Et forhold kan aldri fungere over tid dersom den ene parten knebler den andre og blir sur for det minste.

"du får litt tid for deg selv"

Det mangler jeg ikke noe av. Vi får allverdens med tid så mye som han er borte.

Gjest singelogsang
Skrevet

Han elsker jobben og det er kun det han snakker om når han en sjelden gang er hjemme.

Av hvilke grunner blir du hos han da? Bidrar han til at livet ditt blir bedre, at du gløder, utvikler deg, ler oftere, er gladere og lykkeligere eller blir du bare mer og mer sint og frustrert og føler deg uviktig.

Tenk tilbake på hvordan livet ditt var før du traff han. Var det bedre enn det er nå vil jeg råde deg til å flytte fra han.

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Av hvilke grunner blir du hos han da? Bidrar han til at livet ditt blir bedre, at du gløder, utvikler deg, ler oftere, er gladere og lykkeligere eller blir du bare mer og mer sint og frustrert og føler deg uviktig.

Tenk tilbake på hvordan livet ditt var før du traff han. Var det bedre enn det er nå vil jeg råde deg til å flytte fra han.

Hælledussen hvor folk skal reise fra hverandre hele tiden. Vi har barn og har det jo bra ellers, men han må få øynene opp for at han må jenke seg ned i forhold til jobben

Gjest singelogsang
Skrevet

Hælledussen hvor folk skal reise fra hverandre hele tiden. Vi har barn og har det jo bra ellers, men han må få øynene opp for at han må jenke seg ned i forhold til jobben

Har du jobb?

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Har du jobb?

Jeg har begynt å studere. 100%. Men før det hadde jeg jobb. Hva tenkte du på?

Gjest nøstemor
Skrevet

Jeg kan love deg at jeg ikke er noen fotlenke. Jobben er hans førsteprioritert, deretter kommer meg og barn.

Jeg oppfatter deg ihvertfall som hans fotlenke ut i fra det du skriver om her.

Gjest py og py og blæ
Skrevet

Jeg oppfatter deg ihvertfall som hans fotlenke ut i fra det du skriver om her.

Du kan umulig være i en lik situasjon men takk for svar

Skrevet

Jeg synes du får unødvendig mye kjeft i denne tråden. Jeg forstår deg veldig godt. Han burde ha ringt og sagt fra at det ble senere enn planlagt, og når han ikke gjorde det burde han be om unnskyldning når han kom hjem for at han ikke overholdt avtalen.

Jeg har også en samboer som jobber-jobber-jobber. Det er ikke moro alltid, men jeg har lært meg å leve med det. Det tok lang tid før jeg ble overbevist om at han faktisk synes det var hyggeligere å være sammen med meg enn å være på jobben. Mest sannsynlig er det også sånn for dere, men han er kanskje redd for at sjefen skal synes han ikke jobber nok, liker andre medarbeidere bedre enn ham eller lignende. Men du er nødt til å "kreve" litt alenetid sammen med ham, og de avtalene bør han ikke bryte.

Signaturelle
Skrevet

"Det er viktig å ha litt rom for slikt i et forhold hvis det skal fungere."

LITT? hahahaha, den var god.

Ja, jeg vil ikke si det er så ille med 3 timer på jobb akkurat?

Signaturelle
Skrevet

Da får du gå fra ham da, hvis han er så grusom som du skal ha det til.

Gjest rota
Skrevet

Skal det ikke mer til -enn at fyren jobber (JOBBER) litt ekstra før en surmuler?? herreminhatt.

Nå mente ikke jeg at det var noe galt i at mannen jobbet, det gjør jeg nemlig selv i stor grad. Det jeg mente er at når man bor alene slipper man ihvertfall slike konflikter. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, om du skjønner.

petter smart
Skrevet

Det kan jeg love deg at jeg skal. Så kan han sitte der og glo på tv aleine.

Din sure oppførsel gjør jo at han ønsker å bruke mer tid på jobben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...