Gå til innhold

Normalt sunne jenter, hva spiser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begyne å trene en del og har hengt meg totalt opp i kostholdet, nesten så det er sykelig. Spiser 5-6 måltider om dagen og kun rent kjøtt, proteiner i alle måltider osv. Teller også en del kalorier. Er drittlei. Det eneste jeg vil oppnå er å bli normalt sunn og ikke fanatisk. Er for øyeblikket 61-62 kilo, 1.68 m høy. Hadde ikke gjort noe å ta av et par kilo, men det viktigste er å ikke gå opp i vekt. Dere jenter som er normalt slanke og ikke har en superforbrenning, hva spiser dere egentlig gjennom en dag? Er dere veldig nøye på når dere trener, hva dere spiser før dere trener osv osv? Hvis dere trener da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en del rundere enn deg (152 cm / 59 kg) og vil tro du har en aldeles flott og feminin figur som mange ville misunne deg!

Ikke stress med vekta, ikke stress med maten, dropp kaloritelling og sånt tøys. Spis vanlig mat, gjerne 5-6 små måltider om dagen som du gjør og tren litt, men la det ikke ta styringen over livet ditt!

Skrevet

Spis variert, det er det viktigste. Spis deg passe mett til vært måltid. Frukt og grønt er bra. Drikk vann.

Skrevet

Du blir i hvertfall ikke sunn av å spise bare proteiner. Man må også spise karbohydrater og fett.

Jeg tenker ikke så mye over hva jeg spiser, med mindre jeg oppdager jeg har gått opp et par kilo, og da går det lett ned igjen ved å kutte ut en del kaker og godteri. Jeg trener regelmessig og beveger meg ellers mye i hverdagen (har ikke bil), men det er ikke krise hvis jeg hopper over noen ganger.

Skrevet

Du blir i hvertfall ikke sunn av å spise bare proteiner. Man må også spise karbohydrater og fett.

Jeg tenker ikke så mye over hva jeg spiser, med mindre jeg oppdager jeg har gått opp et par kilo, og da går det lett ned igjen ved å kutte ut en del kaker og godteri. Jeg trener regelmessig og beveger meg ellers mye i hverdagen (har ikke bil), men det er ikke krise hvis jeg hopper over noen ganger.

Obs, jeg misforstod visst litt; jeg trodde du bare spiste kjøtt og ingenting annet. Overse kommentaren min om karbohydrater og fett.

Gjest Astral
Skrevet

Basert på at jeg er like høy som deg, og veier 59-60 kg, så synes jeg du skal spise akkurat hva du vil, bare du spiser variert nok. Jeg trener ikke og spiser akkurat det jeg har lyst på når jeg har lyst på det, men jeg spiser variert og "med måte".. Ikke spis deg så mett at du blir doven og sitter i sofa'n resten av dagen, og ikke spis en hel sjokoladekake f.eks, sånt kommer det sjelden noe godt ut av.. :) Kan jo legge til at da jeg trente (måtte slutte pga skader i begge knær bl.a) veide jeg 75 kg, men brukte akkurat samme str i klær som jeg gjør nå, så jeg synes ikke du skal henge deg for mye opp i selve vekten. Tren fordi du synes det er gøy, det er da det blir best! :) Og da vil du nok raskt oppdage at du blir strammere og får mer overskudd også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...