Gå til innhold

jeg vet ikke


canticle

Anbefalte innlegg

men, jeg tror at de fleste mennesker er snille. hver dag så møter jeg alle de som hater meg. kanskje det er sant. virkelig, men de fleste mennesker, liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Canticle.

Håper du møter bare mennesker som liker deg i dag.

Tror ikke alle hater deg.

Du skal få en STOR KLEM fra meg.

Ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Den eneste måten å bli kvitt hat på,er å besvare med kjærlighet.

Kjærligheten og lyset er alltid sterkest,jeg hater deg ikke...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke andre mennesker hater deg jeg, det er noe du bare tror. Har det slik jeg også på dårlige dager, har også fått slengt masse dritt etter meg opp igjennom årene. Men ikke f... om det skal få knekke meg... tenker jeg idag på en god dag. Og tro meg, jeg har mine stunder jeg også hvor jeg ikke går ut, gjemmer meg på et mørkt rom osv.

Men idag har jeg tenkt å rette ryggen, se folk i øynene og forsøke å føle meg på lik linje som alle andre. Det er ikke lett, men har heldigvis litt mere energi for tiden og da må jeg prøve å nyte dette mens jeg kan. Hadde nok ikke klart dette uten medisiner da, men ser ikke på det som noe nederlag. Jeg greier ikke komme meg ut uten disse pillene. De løfter meg litt opp, men resten må jeg gjøre selv. Meget hardt arbeid, men det er ikke lov til å gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke andre mennesker hater deg jeg, det er noe du bare tror. Har det slik jeg også på dårlige dager, har også fått slengt masse dritt etter meg opp igjennom årene. Men ikke f... om det skal få knekke meg... tenker jeg idag på en god dag. Og tro meg, jeg har mine stunder jeg også hvor jeg ikke går ut, gjemmer meg på et mørkt rom osv.

Men idag har jeg tenkt å rette ryggen, se folk i øynene og forsøke å føle meg på lik linje som alle andre. Det er ikke lett, men har heldigvis litt mere energi for tiden og da må jeg prøve å nyte dette mens jeg kan. Hadde nok ikke klart dette uten medisiner da, men ser ikke på det som noe nederlag. Jeg greier ikke komme meg ut uten disse pillene. De løfter meg litt opp, men resten må jeg gjøre selv. Meget hardt arbeid, men det er ikke lov til å gi opp.

hvilke medisiner hjelper deg? selv bruker jeg zoloft og tolvon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Tror ikke andre mennesker hater deg jeg, det er noe du bare tror. Har det slik jeg også på dårlige dager, har også fått slengt masse dritt etter meg opp igjennom årene. Men ikke f... om det skal få knekke meg... tenker jeg idag på en god dag. Og tro meg, jeg har mine stunder jeg også hvor jeg ikke går ut, gjemmer meg på et mørkt rom osv.

Men idag har jeg tenkt å rette ryggen, se folk i øynene og forsøke å føle meg på lik linje som alle andre. Det er ikke lett, men har heldigvis litt mere energi for tiden og da må jeg prøve å nyte dette mens jeg kan. Hadde nok ikke klart dette uten medisiner da, men ser ikke på det som noe nederlag. Jeg greier ikke komme meg ut uten disse pillene. De løfter meg litt opp, men resten må jeg gjøre selv. Meget hardt arbeid, men det er ikke lov til å gi opp.

Go gunter...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...