Gå til innhold

Hadet pappa

Anbefalte innlegg

Gjest hadet pappa
Skrevet

Jeg har sittet og lest på denne siden i noen dager nå:

http://www.hadetpappa.info/

Er denne faren spik spenna gæærn, eller er han en beregnende psykopat?

Han har tatt vare på brev og ting fra 45 år tilbake, og han har scannet inn de setningene som passer han.

Han navngir eks kona si, og andre som har jobbet mot han.

Alle andre enn han har gjort feil, og hvorfor kunne ikke han kidnappe datteren og ta henne med til Stillehavet, vekk fra grunnskolen og alt, når moren "kidnappet" barnet og flyttet til Bodø.

Det var meget facinerende lesning, og han har til og med tatt med en mail fra kona fra mars i år, hvor hun ber han om å slette alle opplysninger om henne. Hvilket han ikke kom til å etterkomme, da ingen kunne dokumentere enn eneste feil på hans hjemmeside.

Hva tror dere? Jeg heller mot en person med sterke psykopatiske trekk. Det er ikke normalt å henge ut folk på den måten som han gjør.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

3

• thinkerbell

3

• Gemini

2

• Mistera

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Stakkars barn! Har ikke jenta vært gjennom nok om ikke faren skal utsette henne for denne offentlige hetsen også.

Skrevet

Desperate mennesker gjør ofte desperate ting. Men han virker en smule forstyrret ja.

Gjest Morsk
Skrevet

Vanskelig å si hvem som er psykopat i denne saken. Han, hun eller begge.

Skrevet

Jeg har også lest de sidene der for en stund siden.

Jeg tror ikke han er psykopat. Det er forresten fælt hvor folk slenger rundt seg med div diagnoser på andre!!

Men fyren har ikke akkurat noen solskinnshistorie å fortelle. Jeg skjønner veldig godt at det kan klikke for noen og enhver bare man blir presset nok. I dette tilfellet har jeg ingen problemer med å forstå han.

Gjest nickløs nå
Skrevet

For å være ærlig så synes jeg ikke det er riktig av deg å videreformidle denne lenken på denne måten... kanskje du ikke er så mye bedre enn denne mannen selv???

thinkerbell
Skrevet

Det tragiske her er at dette vil ramme det stakkars barnet som sitter midt mellom sin far og mor og ser på dette.

Dessuten finner jeg hans egenvalgte rolle som offer svært lite kledlig.

Skrevet

Det tragiske her er at dette vil ramme det stakkars barnet som sitter midt mellom sin far og mor og ser på dette.

"Dessuten finner jeg hans egenvalgte rolle som offer svært lite kledlig."

Helt enig, det totale fravære av objektivitet gjør det umulig å ta mannen på alvor, og man klarer ikke å mobilisere den minste form for sympati.

thinkerbell
Skrevet

"Dessuten finner jeg hans egenvalgte rolle som offer svært lite kledlig."

Helt enig, det totale fravære av objektivitet gjør det umulig å ta mannen på alvor, og man klarer ikke å mobilisere den minste form for sympati.

Presis. Fravær av innsikt og objektivitet vekker mer irritasjon enn medfølelse.

Skrevet

Stakkars barn! Har ikke jenta vært gjennom nok om ikke faren skal utsette henne for denne offentlige hetsen også.

Barnet er ikke barn lenger, men voksen nå.

Men uansett hvor riktig det _kanskje_ er at faren har blitt dårlig behandlet av "systemet" opp igjennom årene, forutsatt at det han skriver er sant, så er det like fullt svært betenkelig at han legger ut så mange personlige detaljer, utdrag fra private brev osv.

En mail til datatilsynet for å gjøre de oppmerksomme på forholdet er kanskje på sin plass.

Gjest Nillli
Skrevet

Fyren er jo syk, ingen tvil om det.

Blir bare mer og mer sjokkert og irritert jo mer jeg leser, så tror jeg skal la være.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

"Det tragiske her er at dette vil ramme det stakkars barnet som sitter midt mellom sin far og mor og ser på dette."

Et stakkars _barn_ på 23 år?

thinkerbell
Skrevet

"Det tragiske her er at dette vil ramme det stakkars barnet som sitter midt mellom sin far og mor og ser på dette."

Ja. Hun er fortsatt barn av sine foreldre og jeg vil tro det fortsatt gjør like vondt å se sine foreldre "sloss" på denne måten.

Skrevet

Men uansett alder, så er hun nå barnet til mammaen og pappaen likevel da. Og dette kan umulig være noe morsomt å være en del av, uavhengig om du er 3, 13, 23 eller 33.

Gjest gubbanoaa
Skrevet

Skrullene her inne er i gang i igjen.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Men uansett alder, så er hun nå barnet til mammaen og pappaen likevel da. Og dette kan umulig være noe morsomt å være en del av, uavhengig om du er 3, 13, 23 eller 33.

Nei, det er jeg selvfølgelig enig i, men for den øvrige verden er hun da en kvinne på 23 år, ikke et barn. Hun er ikke vårt barn, så det blir litt feil å omtale henne som "det stakkars barnet".

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Skrullene her inne er i gang i igjen.

Snakk for deg sjæl du gretne gubbe.

Gjest gubbanoaa
Skrevet

Snakk for deg sjæl du gretne gubbe.

22 år og gubbe:)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

22 år og gubbe:)

Sjekka nicket ditt eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...