Gå til innhold

Hadet pappa

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Nei det er nok ikke helt normalt å "henge ut folk sånn han gjør", og du hjelper ham med å nå ut til flere..

Amen!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

3

• thinkerbell

3

• Gemini

2

• Mistera

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest anonym i dette svaret.
Skrevet

Latterlig oppfordring. Som om andre enn fornærmede, hvis det er noen, har noe med å melde dette.

Helt enig med Gemini her, jeg synes vi alle som føler for det skal gå sammen om å melde dette inn for datatilsynet sånn at det kommer mange reaksjoner og klager.

Vi har alle en plikt til å bry oss, slik at dette forhåpentligvis ikke skjer igjen.

Hvem som er gal/normal eller ikke i denne saken spiller forsåvidt ingen rolle, det er feil å henge ut noen offentlig uansett.

Antar at vi kan tipse anonymt her?

Jeg vurderer sterkt å tipse anonymt i en annen sak også, selv om det gjelder en slektning (og er en helt annen greie enn dette).

Jeg hater urettferdighet og (eller) løgnaktige påstander.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ikke tatt meg tid til å lese gjennom alt, men jeg husker denne saken.

Jeg leste boken av Thune og Ragnar Kvam som kom ut i 1993. Jakten heter boka og handler om hvordan de fant frem til jenta og hennes far.

Gjest Morsk
Skrevet

Helt enig med Gemini her, jeg synes vi alle som føler for det skal gå sammen om å melde dette inn for datatilsynet sånn at det kommer mange reaksjoner og klager.

Vi har alle en plikt til å bry oss, slik at dette forhåpentligvis ikke skjer igjen.

Hvem som er gal/normal eller ikke i denne saken spiller forsåvidt ingen rolle, det er feil å henge ut noen offentlig uansett.

Antar at vi kan tipse anonymt her?

Jeg vurderer sterkt å tipse anonymt i en annen sak også, selv om det gjelder en slektning (og er en helt annen greie enn dette).

Jeg hater urettferdighet og (eller) løgnaktige påstander.

Joda, mange måter å bry seg på uten å løpe rundt som slarvekjerring, etter selv å ha lest alt man angivelig ikke har noe med.

En annen sak er at antall klager selvsagt ikke har noe som helst med lovligheten av dette å gjøre.

Og man må være rimelig naiv for å tro at formærmede, hvis det er noen, ikke selv er fullt klar over denne sidens eksistens.

Gjest jajamensannsa
Skrevet

Enig med deg, trådstarter ;o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du bidrar jo til uthengingen med å poste linken her?

De langt fleste dolere hadde aldri sett siden om ingen postet den...

Jeg orker aldri lese sånne sider, de provoserer meg sånn! Og nesten uten unntak ender det med at jeg tar "parti" med motparten, nettopp fordi folk har en tendens til å fremstille ting så uendelig unyansert.

VG har vel og lagt den ut..?

Eller så var det en lignende sak, som og har vært postet her på dol

Gjest Persille
Skrevet

Ikke vet jeg - jeg synes bare det er teit å videreformidle sånne sider, det skaper jo bare den oppmerksomheten vedkommende ønsker seg...

:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg husker det var en som opererte inne på psykiatri og jeg reagerte på at han ikke ble stoppet, men det var vel det han ble til slutt.

Gjest rota
Skrevet

Barnet er ikke barn lenger, men voksen nå.

Men uansett hvor riktig det _kanskje_ er at faren har blitt dårlig behandlet av "systemet" opp igjennom årene, forutsatt at det han skriver er sant, så er det like fullt svært betenkelig at han legger ut så mange personlige detaljer, utdrag fra private brev osv.

En mail til datatilsynet for å gjøre de oppmerksomme på forholdet er kanskje på sin plass.

Vi må ikke glemme at dette var en mediasak fra før, og at moren flere ganger gikk ut i media med fult navn, for å få støtte fra sin side av saken.

Gjest anonym i dette svaret.
Skrevet

Joda, mange måter å bry seg på uten å løpe rundt som slarvekjerring, etter selv å ha lest alt man angivelig ikke har noe med.

En annen sak er at antall klager selvsagt ikke har noe som helst med lovligheten av dette å gjøre.

Og man må være rimelig naiv for å tro at formærmede, hvis det er noen, ikke selv er fullt klar over denne sidens eksistens.

Jeg er ikke redd for å være slarvekjerring når det gjelder ulovligheter, det er viktigere å si ifra.

Men i dette tilfellet burde kansje moren varsle selv til datatilsynet, ja! Men vi kan fullt lovlig si ifra vi andre også.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har lest gjennom og er enig med deg.

Det er en enormt kvalm forsvarstale for seg selv han kommer med, og han beskriver turen som en opplevelse for livet for datteren.

Det står ingenting om at han løy for datteren og fortalte henne at hennes mor var død.

Det er flere ting jeg reagerer på her.

Blandt annet at han nærmest ble lurt inn i ekteskapet mot sin vilje, sjenket full med rødvin og lurt til sengs for å lage barn. Kona ble gravid på første forsøk og siden ble det ikke flere nummer på han. Hans iver etter å fremstille seg som en uskyldig stakkar, er ikke annet en latterlig gjennomskuelig.

Hvis han virkelig er slik han beskriver seg selv er jo mannen så viljeløs og tilbakestående at det er opplagt at han ikke er i stand til å ha omsorgen for et barn.

Men så viljeløs tror jeg ikke han er. Det er nok en psykopat det her er snakk om. Alt tyder på at han er viljesterk nok til ikke å ha blitt lurt inn i et ekteskap.

Bare det å lage så mange unnskyldninger for å kunne kidnappe datteren,sier meg i grunnen alt.

Mor ville ikke ha tillatt det sier han, DERFOR gjorde han det.

Og det mener han at vi alle skal ha forståelse for? Utrolig!

Han ville gi sin datter en fin opplevelse.

En fin opplevelse???

Ved å ta datteren vekk fra sin mor og si at hun er død?

Det må være en kortslutning et eller annet sted.

Gjest rota
Skrevet

Jeg har lest gjennom og er enig med deg.

Det er en enormt kvalm forsvarstale for seg selv han kommer med, og han beskriver turen som en opplevelse for livet for datteren.

Det står ingenting om at han løy for datteren og fortalte henne at hennes mor var død.

Det er flere ting jeg reagerer på her.

Blandt annet at han nærmest ble lurt inn i ekteskapet mot sin vilje, sjenket full med rødvin og lurt til sengs for å lage barn. Kona ble gravid på første forsøk og siden ble det ikke flere nummer på han. Hans iver etter å fremstille seg som en uskyldig stakkar, er ikke annet en latterlig gjennomskuelig.

Hvis han virkelig er slik han beskriver seg selv er jo mannen så viljeløs og tilbakestående at det er opplagt at han ikke er i stand til å ha omsorgen for et barn.

Men så viljeløs tror jeg ikke han er. Det er nok en psykopat det her er snakk om. Alt tyder på at han er viljesterk nok til ikke å ha blitt lurt inn i et ekteskap.

Bare det å lage så mange unnskyldninger for å kunne kidnappe datteren,sier meg i grunnen alt.

Mor ville ikke ha tillatt det sier han, DERFOR gjorde han det.

Og det mener han at vi alle skal ha forståelse for? Utrolig!

Han ville gi sin datter en fin opplevelse.

En fin opplevelse???

Ved å ta datteren vekk fra sin mor og si at hun er død?

Det må være en kortslutning et eller annet sted.

Du skriver:

Det er flere ting jeg reagerer på her. Blandt annet at han nærmest ble lurt inn i ekteskapet mot sin vilje, sjenket full med rødvin og lurt til sengs for å lage barn. Kona ble gravid på første forsøk og siden ble det ikke flere nummer på han. Hans iver etter å fremstille seg som en uskyldig stakkar, er ikke annet en latterlig gjennomskuelig.

Om denne mannen ble lurt eller ikke, det vet bare hun, men at mange mannfolk blir lurt er et faktum. Jeg vet om damer som har lurt mannfolk for å bli gravide. Og jeg kjenner helt sikkert ikke alle.

Skrevet

Du skriver:

Det er flere ting jeg reagerer på her. Blandt annet at han nærmest ble lurt inn i ekteskapet mot sin vilje, sjenket full med rødvin og lurt til sengs for å lage barn. Kona ble gravid på første forsøk og siden ble det ikke flere nummer på han. Hans iver etter å fremstille seg som en uskyldig stakkar, er ikke annet en latterlig gjennomskuelig.

Om denne mannen ble lurt eller ikke, det vet bare hun, men at mange mannfolk blir lurt er et faktum. Jeg vet om damer som har lurt mannfolk for å bli gravide. Og jeg kjenner helt sikkert ikke alle.

Er ikke bare det det er snakk om her, er helheten...

av hele sida hans, forkastelig lesing...

Skrevet

Prøv å få NHD til å lese gjennom?

Gjest sandex
Skrevet

Hmmm.. er ikke sikker på om det er mor eller far som er psykotisk her! - synes damene i hans liv virker lettere syke..

Ikke godt å vite.

Men om hans historie stemmer, så gud hjelpe meg for noen mødre - som har klart å ødelegge barna sine.. OG - med en sånn mor som han har hatt, så er det ikke rart om han er ødelagt selv!

Skrevet

Oppegående mennesker lager ikke sånne nettsider hvor eneste hensikt er å henge ut andre.

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg har også lest det aller meste på den siden, men jeg er ikke enig med deg...

Jeg leser om en desperat mann, som har kjempet - og tapt - en kamp mot både en hevngjerrig eks-kone (se hva han skriver om datteren i dag) og et fullstendig spinnvilt rettssystem.

Ja, han bruker et saftig språk og et kraftig virkemiddel, jeg er ikke enig i at det han gjør er rett og riktig - men neimen om han har blitt behandlet rett og riktig heller.

Jeg synes han retter søkelyset mot et gigantproblem i samfunnet vårt i dag, nemlig fedres rettigheter. Jeg kjenner også til flere tilfeller der far blir satt fullstendig ut av spill av mor, men disse holder kjeft i håp om å få ha litt samvær med sine barn. Forferdelig!

Om det var slik han VAR eller om han har blitt slik underveis er ikke godt å si, men at han har det forferdelig og er blitt en bitter og kanskje psykisk syk mann leser man ut av dokumentene.

Stakkars, stakkars mann - og ikke minst stakkars, stakkars jente!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...