Gå til innhold

Markering av leste innlegg, Firefox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man velge "markering av leste innlegg", altså sørge for at feks leste innlegg i forumet automatisk merkes med rødt?

about:config antagelig? Men så hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får det ikke til å funke i Firefox jeg heller, og "ekspertene" sier det er en vanlig feil i den nettleseren.

Skrevet

Får det ikke til å funke i Firefox jeg heller, og "ekspertene" sier det er en vanlig feil i den nettleseren.

Det går an, markeringen er nemlig på for en av brukerne, men ikke de andre. Dessverre finner vi ikke ut hvor dette kan ordnes.

Gjest FF 1.5.0.2
Skrevet

Det fungerer hos meg. Hvilken versjon av FF har du?

Skrevet

Det fungerer hos meg. Hvilken versjon av FF har du?

Som jeg sier i annet svar her: Markeringene er ok hos en av brukerne, men ikke de andre. Det må mao være noe med innstillinger som vi ikke finner ut av.

Versjon 1.8.2 ser det ut som. Eller hvordan sjekker du det?

Skrevet

Det går an, markeringen er nemlig på for en av brukerne, men ikke de andre. Dessverre finner vi ikke ut hvor dette kan ordnes.

Når dt sies at det er en "vanlig feil" i en browserversjon, så betyr det sannsynligvis at det er en bug. Dermed kan det fungere for en, men ikke for den andre - uten at det er noen løsning/forklaring på dette. Det ligger i selve naturen til betegnelsen "bug".

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...