sugarpop Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Hvor kan man velge "markering av leste innlegg", altså sørge for at feks leste innlegg i forumet automatisk merkes med rødt? about:config antagelig? Men så hva? 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Får det ikke til å funke i Firefox jeg heller, og "ekspertene" sier det er en vanlig feil i den nettleseren. 0 Siter
sugarpop Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Får det ikke til å funke i Firefox jeg heller, og "ekspertene" sier det er en vanlig feil i den nettleseren. Det går an, markeringen er nemlig på for en av brukerne, men ikke de andre. Dessverre finner vi ikke ut hvor dette kan ordnes. 0 Siter
Gjest FF 1.5.0.2 Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Det fungerer hos meg. Hvilken versjon av FF har du? 0 Siter
sugarpop Skrevet 1. mai 2006 Forfatter Skrevet 1. mai 2006 Det fungerer hos meg. Hvilken versjon av FF har du? Som jeg sier i annet svar her: Markeringene er ok hos en av brukerne, men ikke de andre. Det må mao være noe med innstillinger som vi ikke finner ut av. Versjon 1.8.2 ser det ut som. Eller hvordan sjekker du det? 0 Siter
Prozak Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Det går an, markeringen er nemlig på for en av brukerne, men ikke de andre. Dessverre finner vi ikke ut hvor dette kan ordnes. Når dt sies at det er en "vanlig feil" i en browserversjon, så betyr det sannsynligvis at det er en bug. Dermed kan det fungere for en, men ikke for den andre - uten at det er noen løsning/forklaring på dette. Det ligger i selve naturen til betegnelsen "bug". "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.