Lillemus Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Oppdaget i helgen at flytevestene vi har i båten er _alt_ for store, til både meg og min kjære. De er fra 90+ og vel... det er et godt stykke igjen til jeg er der! Ca. 30 kg... Er det farlig å bruke for stor vest? Dette er en flytevest, ikke en redningsvest. Har lyst til å skaffe meg en som er passe, men er det farlig å bruke en som er alt for stor? 0 Siter
Gemini Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Vil tro den største faren er at vesten er for stor, og dermed kan falle av? Men hvorfor ikke hoppe/"falle" fra båten eller en brygge, og se hva som skjer? 0 Siter
Gjest knarp Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Det er kun en fare med det: Du kan "falle ut av den". Det forhindrer du ved å stramme spennen(e) godt. Så lenge den sitter på, gir den bare ekstra trygghet i form av økt oppdrift. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 1. mai 2006 Skrevet 1. mai 2006 Så lenge den sitter godt på deg, og du kan stramme alle belter og remmer godt, går det bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.