Gå til innhold

Toppen av tolleranse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå damer, hadde dette vært greit for dere?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115098

En ting er håpløse gemaler som ikke tar sin turn i heimen - det er helt sikkert irriterende, men noe helt annet er det vel når gubben låner bh`n din - og at på til fyller den ut - da hadde hvertfall jeg blitt grinete:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• MsSophie

5

• Mista nikket

2

• thinkerbell

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

thinkerbell
Skrevet

De er nå skjønne mennesker begge de to. Esben Esther er såpass mye mann at noen kvinnelige bryster fra eller til spiller ingen rolle :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

De er nå skjønne mennesker begge de to. Esben Esther er såpass mye mann at noen kvinnelige bryster fra eller til spiller ingen rolle :-)

Jeg vet ikke hva det er, men når jeg tenker på Esben Ester Pirelli Benestad (phui...) så ser jeg for meg en kvinne. At det er så mye mann igjen i den kroppen er jeg slett ikke enig i.

thinkerbell
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men når jeg tenker på Esben Ester Pirelli Benestad (phui...) så ser jeg for meg en kvinne. At det er så mye mann igjen i den kroppen er jeg slett ikke enig i.

Esben Esther ER kvinne,( og mann.)Så det du ser for det er ikke så helt feil :-)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Esben Esther ER kvinne,( og mann.)Så det du ser for det er ikke så helt feil :-)

Joda, men jeg greier ikke se for meg *mannen* Esben, kun *kvinnen* Ester.

Mista nikket
Skrevet

Synes mannen har en fin selvironisk humor. Da han skulle ha et nytt etternavn, ble det Pirelli, for han ville ha et "dekknavn"

Skrevet

Synes mannen har en fin selvironisk humor. Da han skulle ha et nytt etternavn, ble det Pirelli, for han ville ha et "dekknavn"

En ting er vel hva som er artig å lese om, eller i små doser i RL. En annen ting hva man vil ha sansen for at ens ektemann skal drive med.

Synes Esben Esther er tøff jeg, på mange måter, men skjønner at det ikke akkurat er uproblematisk å være i familien hans.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg tviler på at Esben Esther låner konas bh, han kjøper nok sine egne :)

Men når det er sagt, så er jeg glad for at jeg har en mann som føler seg som nettopp det, og ikke som delvis kvinne.

Elsa visste vel hva hun gikk til når de giftet seg.

Gjest silverlook
Skrevet

Jeg tviler på at Esben Esther låner konas bh, han kjøper nok sine egne :)

Men når det er sagt, så er jeg glad for at jeg har en mann som føler seg som nettopp det, og ikke som delvis kvinne.

Elsa visste vel hva hun gikk til når de giftet seg.

Du klagde jo over at han ikke fikk opp løken?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du klagde jo over at han ikke fikk opp løken?

Hold deg til nickene blondinen eller mandalsekspressen når du skriver til meg, så slipper jeg å lese innleggene for å oppdage hva du er.

Gjest silverlook
Skrevet

Hold deg til nickene blondinen eller mandalsekspressen når du skriver til meg, så slipper jeg å lese innleggene for å oppdage hva du er.

Jeg er nok ingen av de. Sa jeg noe som ikke passet?

Mista nikket
Skrevet

En ting er vel hva som er artig å lese om, eller i små doser i RL. En annen ting hva man vil ha sansen for at ens ektemann skal drive med.

Synes Esben Esther er tøff jeg, på mange måter, men skjønner at det ikke akkurat er uproblematisk å være i familien hans.

Jo, er enig med deg i det, men akkurat det med dekknavn synes jeg var en underfundig humor. Tror det hadde vært vanskelig for meg å leve med en mann/kvinne og det omskiftelige livet der.

Skrevet

Tja... jeg gikk bortover en gate i Oslo en gang, da jeg så en skikkelse komme mot meg, og det første jeg tenkte var "det er en mann i kvinneklær". Da h*n kom nærmere, så jeg _hvilken_ mann i kvinneklær det var... Esben Esther.

Det overrasket meg. Jeg hadde inntrykk av at han var flinkere enn som så.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å tolerere Esben Esther. Han skader ingen, derimot synliggjør han en problematikk som lenge har vært mer eller mindre usynlig.

Jeg synes det er langt vanskeligere å tolerere saker knyttet til vold - fx såkalt kulturell toleranse for omskjæring, tvangsekteskap e.l. - eller for den saks skyld når folk hiver bomber i hodene på hverandre.

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å tolerere Esben Esther. Han skader ingen, derimot synliggjør han en problematikk som lenge har vært mer eller mindre usynlig.

Jeg synes det er langt vanskeligere å tolerere saker knyttet til vold - fx såkalt kulturell toleranse for omskjæring, tvangsekteskap e.l. - eller for den saks skyld når folk hiver bomber i hodene på hverandre.

Skader ikke fysisk, men menneskene rundt ham må nå ha litt problemer med å forholde seg til ham innimellom. Hun som er gift med ham må jo være ekstremt tolerant.

Skrevet

Jeg tror MsSophie mente om du ville tålt det hvis mannen din fikk pupper....

Gjest AveM
Skrevet

Jeg hadde nok ikke krevd skilsmisse om han lånte undertøyet mitt, men hadde helt sikkert vurdert det ;)

Jeg tvang han en gang i en av mine side kjoler. holdt på å le meg fillete, så det gjør han aldri igjen! Alt mulig man går med på når man er nyforelsket.. ;)

Skrevet

Jeg liker den fyren jeg! ;)

Joda, jeg har ikke noe mot ham jeg heller - men ville du vært gift med han? :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg skal ikke uttale meg om hvordan dere kvinner ser på en mannedame som denne jenta, men selv finner jeg i hvert fall Esther-delen av ham utrolig tiltrekkende.

Hadde hun bare kuttet ut den tåpelige Espen-delen, så skal du ikke se bort ifra at det kunne blitt noe der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...