Gå til innhold

Toppen av tolleranse?

Anbefalte innlegg

Gjest min mening om den saken
Skrevet

Jeg hadde sikkert hatt problemer med det, og ikke mindre problemer hvis det var min far. Jeg har ikke noe imot Espen-Esther, liker den personen egentlig, men jeg er ikke gift med han/henne og ikke er jeg datteren hans/hennes heller.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

5

• MsSophie

5

• Mista nikket

2

• thinkerbell

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg hadde nok ikke krevd skilsmisse om han lånte undertøyet mitt, men hadde helt sikkert vurdert det ;)

Jeg tvang han en gang i en av mine side kjoler. holdt på å le meg fillete, så det gjør han aldri igjen! Alt mulig man går med på når man er nyforelsket.. ;)

Det er en viss mulighet for at jeg kunne akseptert at han tok et aldri så lite dypdykk i undertøysskuffen min, men å gro pupper?

Nope, der går nok grensen!

Skrevet

Huff, jeg fryser nedover ryggen når jeg ser den "mannen" der.

Skrevet

Han/hun har i hvert fall vært utrolig heldig med valg av partner.

Det finnes nok ikke mange som ville vært like forståelsesfull som hun har vært - og det skal hun i hvert fall ha ros for.

Gjest togli
Skrevet

Jeg tror nok jeg ville blitt ganske sur og tverr om mannen min hadde slike ønsker... Jeg må si jeg beundrer Elsa Almås for måten hun takler dette på!

Skrevet

Joda, jeg har ikke noe mot ham jeg heller - men ville du vært gift med han? :-)

det kunne jeg sikkert :)

Skrevet

Joda, jeg har ikke noe mot ham jeg heller - men ville du vært gift med han? :-)

....jeg liker jo Boy George og Glam også - må du huske - hehe

Skrevet

Det er flott av Esben Pirellis kone å ta det slik hun gjør og å stå ved mannens side i tykt og tynt.

De er begge svært ressurssterke og intelligente mennesker som har minimalt med fordommer antagelig, og det er nok det som løfter forholdet. Et par med ikke fullt så mye bagasje hadde neppe overlevd.

Personlig har jeg ikke menn med bryster øverst på rankingen - men da veldig mange menn får dette før eller siden, innser jeg at framtiden kan hende også gjør dette til min skjebne.

Skrevet

Det er flott av Esben Pirellis kone å ta det slik hun gjør og å stå ved mannens side i tykt og tynt.

De er begge svært ressurssterke og intelligente mennesker som har minimalt med fordommer antagelig, og det er nok det som løfter forholdet. Et par med ikke fullt så mye bagasje hadde neppe overlevd.

Personlig har jeg ikke menn med bryster øverst på rankingen - men da veldig mange menn får dette før eller siden, innser jeg at framtiden kan hende også gjør dette til min skjebne.

Jeg er full av beundring for at noen faktisk er så full av toleranse.

Og vi kan vel alle ende opp med menn som pga tidens tann utvikler pupper. Men det er en viss forskjell på det og de som utvikles ved hjelp av hormoner.

Skrevet

....jeg liker jo Boy George og Glam også - må du huske - hehe

Hehe....det er godt jeg har møtt flisgubben, for ellers hadde jeg begynt å lure:-)

Skrevet

Jeg er full av beundring for at noen faktisk er så full av toleranse.

Og vi kan vel alle ende opp med menn som pga tidens tann utvikler pupper. Men det er en viss forskjell på det og de som utvikles ved hjelp av hormoner.

Jeg hadde neppe fikset det, det må jeg ærlig innrømme. Men jeg blir litt rørt over henne som i full offentlighet får alt dette avdekket, men som holder ut.

Skrevet

Hehe....det er godt jeg har møtt flisgubben, for ellers hadde jeg begynt å lure:-)

Han hadde sikkert ikke gjort det :)

Skrevet

jeg vet ikke. jeg husker bare filmen, og hvor ekstremt egoistisk den mannen som nå er i ferd med å bli dame er. hva kona velger å gjøre får være opp til henne. jeg tror nok de har hatt sine krangle-runder.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg liker den fyren jeg! ;)

Det er forskjell på å like en person og det å kunne tenke seg å være gift med ham/henne. Er som med interiør, mye som er fint hos andre som jeg overhodet ikke kunne tenke meg å ha selv.

Skrevet

Det er forskjell på å like en person og det å kunne tenke seg å være gift med ham/henne. Er som med interiør, mye som er fint hos andre som jeg overhodet ikke kunne tenke meg å ha selv.

jeg kunne fint vært gift med han. Selvsagt om jeg ikke kjente gubben - men det er vel underforstått :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Skader ikke fysisk, men menneskene rundt ham må nå ha litt problemer med å forholde seg til ham innimellom. Hun som er gift med ham må jo være ekstremt tolerant.

Ja, de støter sikkert på noen problemer - men hvem gjør ikke det? Verden er mangfoldig.

Jeg tror ikke han kan noe for at han er sånn. Og hvis han skulle velge å prøve å undertrykke det vil jeg tro at han faktisk kan få større problemer.

Egentlig tror jeg han gjør noe veldig viktig for de som sliter med det samme.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Jeg tror MsSophie mente om du ville tålt det hvis mannen din fikk pupper....

Aner ikke hvordan jeg ville reagert hvis mannen min fikk det. I utgangspunktet virker det usannsynlig at det skulle skje, for da hadde jeg nok skjønt at det var et eller annet i forkant.

Hvis han hadde hatt feminine tendenser da vi ble sammen, og jeg gradvis oppdaget at det var et eller annet, måtte vi sikkert gå gjennom en lang prosess begge to før vi kunne vite hvordan vi skulle forholde oss til hverandre.

Antakeligvis krever det mye åpenhet utad også for å takle det, og kanskje også en god porsjon humoristisk sans. At man ikke tar seg selv altfor høytidelig, liksom.

Og så måtte vi nok ha såpass mye verdifullt og viktig sammen at det ble underordnet. Og selvfølgelig måtte han fortsatt være mann. Som også Elsa Almås poengterer.

Gjest minimal
Skrevet

Ekteparet er så høyt profilert i media og innenfor utdanningsverdenen at hun ser seg nødt til å godta nesten hva som helst, t.o.m. at hin* tar kvinnelige hormoner i skjul. Det er virkelig trist at hin sviker henne når hun har vært så tolerant overfor hin.

*Han/hun/transeksuelt-pronomen.

Skrevet

Hvis man er veldig glad i personen fra før av, kan man leve med mye.

Jeg synes med andre ord det er vanskelig å svare på om jeg hadde taklet det.

Husker jeg leste en historie om en mann som skiftet kjønn, men som beholdt kona. Hun var ikke lesbisk, men hun var så glad i mennesket bak kjønnet at hun valgte å bli. Sånt er sterk lesning.

Gjest Menben
Skrevet

Jeg synes han er kul og kunne godt vært gift med en sånn mann, men puppene sine skulle han ha fått hatt for seg selv.

Jeg liker smarte, oppegående folk som har guts nok til å skille seg fra mengden, de er mye mer interessante og spennende enn den kjedelige mengden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...