Gå til innhold

Sang i reklame

Anbefalte innlegg

Mista nikket
Skrevet

Kanal 24 har en reklamesnutt som går på TV. Det er politiet som stopper en bil og så blir de stående mens musikken spiller ferdig. Sangen heter Cant live with out you, men er det noen som vet hvem artisten er?

Videoannonse
Annonse
Gjest blame
Skrevet

Mariah Carey har vel en veldig kjent versjon av "Without you" som den heter, men den mest kjente gamle versjonen er sunget av Harry Nilsson. På oldies CDene jeg har, mener jeg bare artistnavnet er Nilsson, så jeg tror det er hans versjon som er brukt i reklamen.

Mista nikket
Skrevet

Mariah Carey har vel en veldig kjent versjon av "Without you" som den heter, men den mest kjente gamle versjonen er sunget av Harry Nilsson. På oldies CDene jeg har, mener jeg bare artistnavnet er Nilsson, så jeg tror det er hans versjon som er brukt i reklamen.

Den høres kjent ut når jeg spiller den

Mista nikket
Skrevet

Whitney Houston

Høre på henne litt senere. Må laste ned forslaga, vettu

Gjest coriana
Skrevet

Det er, som blame skriver, Harry Nilsson, eller Nilsson som han kaller seg. Sangen heter "Without You".

By the way, det er reklame for P4, ikke Kanal24 ;)

Mista nikket
Skrevet

Det er, som blame skriver, Harry Nilsson, eller Nilsson som han kaller seg. Sangen heter "Without You".

By the way, det er reklame for P4, ikke Kanal24 ;)

Jaja, der kan du se hvor mye jeg følger med på reklame. Mye bortkasta kroner for min del så lenge musikken er bra.

Takk skal du ha, Inn på Limewire igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...